محصول مبتنی بر هوش مصنوعی هواوی فراتر از یک دستیار صوتی است

محصول مبتنی بر هوش مصنوعی هواوی

محصول مبتنی بر هوش مصنوعی هواوی فراتر از یک دستیار صوتی است

تیزری از محصول مبتنی بر هوش مصنوعی هواوی منتشر شده که بر روی آن شعار «هوش مصنوعی فراتر از یک دستیار صوتی است» نوشته شده است. این محصول در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی خواهد شد.

غول چینی هواوی تیزر تبلیغاتی را بر روی توییتر قرار داده است که نشان می‌دهد این شرکت مشغول کار بر روی یک محصول مرتبط با هوش مصنوعی است. تا به امروز هیچ اطلاع رسمی از این دستگاه هوش مصنوعی که ظاهرا قرار است در نمایشگاه IFA 2017 برلین رونمایی شود منتشر نشده است و حتی این تیزر تبلیغاتی نیز هیچ اطلاعی از جزئیات محصول مذکور نمی‌دهد.

محصول مبتنی بر هوش مصنوعی هواوی

تیزر رسمی محصول مبتنی بر هوش مصنوعی هواوی

هوش مصنوعی هواوی متفاوت از آمازون الکسا و دستیار گوگل

گزارش‌های اولیه خبر از مشغول کار بودن هواوی بر روی یک پردازنده اپلیکیشن AI می‌داد که با پردازنده، پردازشگر گرافیکی و قابلیت‌های هوش مصنوعی ترکیب می‌شود. ریچارد یو پیشتر اطلاعاتی را در مورد این برنامه در کنفرانس اینترنت چین 2017 که در شهر پکن برگزار شده بود ارائه کرد. حال این تیزر جدید به صحبت‌های ریچارد یو وزن می‌دهد و اعلام می‌کند هوش مصنوعی هواوی فراتر از یک دستیار مجازی است. بنابراین این شعار می‌تواند به معنای تولید محصولی به مراتب با عملکردهایی بیشتر از آمازون الکسا، دستیار گوگل و اسپیکر شیائومی Mi AI باشد.

در حال حاضر بازار هوش مصنوعی در سراسر جهان داغ است و اغلب کمپانی‌های فعال در حوزه تکنولوژی به دنبال ارائه محصولی مبتنی بر هوش مصنوعی هستند تا بتوانند در برابر رقبای خود پیروز از میدان رقابت خارج شوند. هواوی نیز جلو زدن از اپل در فروش گوشی های هوشمند را هدف گذاری کرده است و به نظر می‌رسد آن‌ها برای رشد درآمد خود استراتژی‌های مختلفی را در نظر گرفته‌اند. لازم به ذکر است، به تازگی انتشار درآمد‌های نیمه نخست سال جاری هواوی رقم‌های دلگرم کننده‌ای را نشان می‌دهد که می‌تواند تضمین کننده موفقیت آن‌ها و گام‌های درستی باشد که تا به حال برداشته‌اند؛ حال این که محصول مبتنی بر هوش مصنوعی هواوی چه هست و چه کمکی به آن‌ها می‌تواند بکند، چیزی است که تنها زمان می‌تواند آن را ثابت کند.

1396-05-10

دیدگاهتان را بنویسید