مدل ساختگی آیفون 8 اپل را در واقعیت ببینید (ویدیوی زنده)

مدل ساختگی آیفون 8

مدل ساختگی آیفون 8 اپل را در واقعیت ببینید (ویدیوی زنده)

اخیرا ویدیویی زنده از مدل ساختگی آیفون 8 (Apple iPhone 8) در فضای مجازی منتشر شده که شکل ظاهری پرچمدار جدید اپل را به خوبی نشان می‌دهد.

اگرچه تا به امروز بسیاری از شرکت‌های مطرح در حوزه تلفن های همراه پرچمداران خود را معرفی کرده‌اند، اما هنوز هم بسیاری از کاربران در انتظار معرفی آیفون 8 و گلکسی نوت 8 هستند.

طی ماه‌های گذشته، شایعات زیادی پیرامون نسل جدید گوشی آیفون منتشر شده است که شاید قبول تمام آنها کمی سخت باشد. با این وجود، بسیای از وب‌سایت‌ها و رسانه‌های فعال در حوزه تکنولوژی معتقدند نسخه گران‌تر آیفون، ماه سپتامبر همراه با صفحه نمایشی 5.15 اینچی و تقریبا بدون حاشیه همراه با دوربین دوگانه عمودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

حالا نیز یکی از خبرنگاران فعال در حوزه تکنولوژی با نام شای میزراچی (Shai Mizrachi) با انتشار یک ویدیوی زنده از مدل ساختگی آیفون 8 ، بسیاری از شایعات قبلی را تایید کرده است. میزراچی که در گذشته نیز اطلاعات جذابی از جی 6، جی 5 و آیفون 7 را در اختیار کاربران قرار داده بود، مدعی شده که این نسخه از روی طرح اصلی آیفون 8 ساخته شده است.

همان‌گونه که انتظار می‌رود، پرچمدار جدید اپل طراحی بسیار زیبایی داشته و سازندگان با استفاده از پنل شیشه‌ای، استفاده از سیستم شارژ بی سیم را امکان‌پذیر کرده‌اند. هرچند، در این ویدیو خبری از سنسور اثر انگشت در بخش پشتی نیست. به علاوه، ماژول دوربین دوگانه این گوشی عریض‌تر از آیفون 7 پلاس بوده و برآمدگی آن نیز کمتر به نظر می‌رسد.

ویدیوی لو رفته از مدل ساختگی آیفون 8

1396-03-31

دیدگاهتان را بنویسید