مشخصات احتمالی موتو ایکس 2016 در بنچمارک GFXBench قرار گرفت

موتو ایکس

مشخصات احتمالی موتو ایکس 2016 در بنچمارک GFXBench قرار گرفت

هفته‌ی گذشته شاهد رونمایی محصولات جدید موتورولا بودیم که در ادامه کمپانی اعلام کرد سری ایکس هنوز ادامه دارد و قرار نیست به تولید محصولاتی از این برند خاتمه دهیم. پیرو این گفته، به‌تازگی شاهد لیست شدن یکی از محصولات موتو در بنچمارک GFXBench هستیم که احتمال می‌رود این مشخصات متعلق به گوشی موتو ایکس 2016 (Moto X 2016) باشد.

آنچه مشخص است اگر محصول جدید موتورولا با شماره مدل XT1662 گوشی موتو ایکس 2016 باشد باید گفت که تفاوت‌های بسیاری با اجداد خود دارد.

موتو ایکس 2016 از یک پردازنده‌ی ساخت مدیاتک بهره خواهد برد

طبق اطلاعاتی که در لیست GFXBench قرار گرفته، محصول جدید موتورولا دارای یک صفحه‌ی 4.6 اینچی با رزولوشن 1080×1920 پیکسل بوده و در زیر قاب آن از تراشه‌ی مدیاتک MT6755 استفاده شده است.

جالب است بدانید که بر روی این تراشه، پردازنده‌ی 8 هسته‌ای با فرکانس 2.1 گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T860 قرار گرفته است. همچنین 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

موتو ایکس 2016 که مبتنی بر سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو است دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی در عقب خود بوده و همچنین یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در جلوی آن قرار گرفته است تا کاربران بتوانند از خود تصاویر سلفی گرفته و همچنین امکان چت تصویری داشته باشند.

موتو ایکسطبیعتا مشخصاتی که از سری موتو ایکس گویا حذف شده صفحه‌ای با ابعاد 5.5 اینچ تا حتی 5.7 اینچ است که جای خود را به یک صفحه‌ی کوچک 4.6 اینچی داده‌اند. همچنین رزولوشن نیز از QHD به FHD کاهش یافته و دیگر خبری از تراشه‌ی اسنپدراگون نیست و از گوشی موتو ایکس 2016 از یک تراشه‌ی مدیاتک استفاده شده است.

اگر این مشخصات متعلق به یک گوشی از برند ایکس باشد باید گفت که شاید این برند خاتمه نیافته است، اما تغییرات بسیاری بر روی آن اعمال شده و می‌توان گفت که موتو ایکس 2016 از اجداد خود فاصله گرفته است. در نهایت باید صبر کرد تا اطلاعات بیشتری در مورد این تلفن هوشمند منتشر گردد.

دیدگاهتان را بنویسید