مشخصات کامل گوشی ریزر فون تایید شد؛ دوربین دوگانه، رم 8 گیگابایتی و نمایشگر IGZO

مشخصات کامل گوشی ریزر فون

مشخصات کامل گوشی ریزر فون تایید شد؛ دوربین دوگانه، رم 8 گیگابایتی و نمایشگر IGZO

در حالی که گوشی ریزر فون (Razer Phone) امروز معرفی می‌شود، اطلاعات تکمیلی از آن نظیر دوربین دوگانه، نمایشگر IGZO و سیستم صوتی قدرتمند به بیرون درز پیدا کرده است.

تا ساعاتی دیگر گوشی ریزر فون ، یک دیوایس با هدف گیمرهای حرفه‌ای معرفی خواهد شد. همانطور که انتظار می‌رود، این گوشی امروز چهارشنبه 10 آبان ماه قرار است معرفی شود، اما ما همین حالا هم از تمامی مشخصات آن مطلع هستیم.

دو هفته پیش، یک لیست در وب‌سایت GFXBench‌ منتشر شد که اطلاعات سخت افزاری مختلفی از ریزر فون نظیر چیپست اسنپدراگون 835، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی آن را تایید می‌کرد.

حالا ما منبع جدیدی را پیدا کرده‌ایم که برخی از مشخصات به بیرون درز پیدا کرده در اواسط این ماه از این گوشی را تایید می‌کند. یک وبلاگ موبایلی وابسته به شرکت مخابراتی Three UK لیستی از مشخصات گوشی ریزر فون را قرار داده است. به نقل از این لیست، نخستین گوشی کمپانی ریزر از یک رم 8 گیگابایتی بهره‌مند خواهد بود که مناسب اجرای هر بازی و اپلیکیشنی با تمام قدرت است. یک باتری با ظرفیت 4.000 میلی‌آمپر ساعت و پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع +Quick Charge 4 کوالکام وظیفه‌ی تامین انرژی گوشی را برعهده خواهد داشت.

نمایشگر بزرگ و سیستم صوتی دالبی در گوشی ریزر فون

این گوشی صاحب یک نمایشگر 5.72 اینچی IGZO است که ارائه کننده نرخ رفرش 120 هرتزی و پشتیبانی از طیف گسترده‌ی رنگ است. یک ماژول دوربین دوگانه با سنسورهای 12 و 13 مگاپیکسلی نیز در قسمت پشتی گوشی ریزر فون قرار خواهد داشت. از آنجایی که ما با یک گوشی مخصوص گیمینگ سر و کار داریم، بنابراین تعجبی نیست که آن از تکنولوژی صوتی Dolby ATMOS پشتیبانی می‌کند، حاوی دو اسپیکر جلویی بوده و آمپلی‌فایرهای آن نیز به تایید شرکت THX درآمده‌اند.

قیمت گوشی ریزر فون

در حال حاضر هیچ صحبتی از قیمت این محصول به میان نیامده است، اما بعید به نظر می‌رسد گوشی ریزر با برچسب قیمتی کمتر از 600 دلار به فروش رسد. بی‌تردید پس از رونمایی رسمی اطلاعات بیشتری از این گوشی به دست خواهد آمد.

1396-08-10

دیدگاهتان را بنویسید