مشخصات گوشی موبایل جدید بلک بری فاش شد

موبایل جدید بلک بری

مشخصات گوشی موبایل جدید بلک بری فاش شد

کمپانی بلک بری (BlackBerry) اخیرا سنت‌های قدیمی خود را کنار گذاشته است و قصد دارد با عرضه گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید، سود خوبی را از این بازار به جیب بزند. هر چند آمارها چیز دیگری را نشان می‌دهند. هر چه که باشد امروز اطلاعاتی از یک دیوایس جدید منتشر شده که احتمال می‌دهیم موبایل جدید بلک بری باشد. در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت. با گجت نیوز همراه باشید.

BBC100-1 احتمالا کد یکی از گوشی های موبایل جدید بلک بری باشد

همان‌طور که گفته شد، اطلاعات یک محصول جدید از سوی شرکت بلک بری فاش شده است؛ این سری از اطلاعات در وب سایت مربوط به رگولاتوری POSTEL اندونزی دیده شده و فعلا این محصول با کد BBC100-1 شناخته می‌شود. اطلاعات ذکر شده مربوط به شرکتی با نام BB MERAH PUTIH, PT است که در واقع به همان بلک بری اطلاق می‌شود.

موبایل جدید بلک بریجالب است بدانید که گوشی هوشمند DTEK60 بلک بری با کد BBA100-1 شناخته می‌شد. از طرفی اسمارت فون مرکوری نیز که هنوز به طور رسمی از آن پرده برداری نشده، با اسم مدل BBB100-1 در وب سایت‌های مختلف دیده شده است. در نتیجه کد BBC100-1 می‌تواند مربوط به یک گوشی هوشمند کاملا جدید از سوی این شرکت باشد. متاسفانه هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه جدید منتشر نشده است. علاوه بر آن هنوز نمی‌دانیم که آیا این محصول بعد از معرفی به بازارهای فروش خارج از اندونزی نیز صادر خواهد شد یا نه. در هر صورت مسلما در روزهای آینده اخبار بیشتری در مورد این دیوایس مرموز منتشر خواهد شد که مطمئنا شما را از شنیدن آنها بی‌اطلاع نخواهیم گذاشت.

1395-09-28

دیدگاهتان را بنویسید