معرفی نسخه دوم کنترلر حرکتی Bixi در نمایشگاه CES 2017

نسخه دوم کنترلر حرکتی Bixi

معرفی نسخه دوم کنترلر حرکتی Bixi در نمایشگاه CES 2017

کمپانی توانمند ‘Bluemint Labs” یکی دیگر از شرکت‌هایی‌ست که در نمایشگاه CES 2017 امسال تلاش کرد تا با معرفی نسخه دوم کنترلر حرکتی Bixi ، کارایی گجت ها و گوشی های هوشمند را تا حد ممکن افزایش دهد. البته هنوز نسخه اول از این کنترلر عرضه نشده و بعد از نتیجه دادن طرح آن در کیک استارتر، قرار است تا یک ماه دیگر روانه بازار شود.

نسخه دوم کنترلر حرکتی Bixi با بهره‌گیری از صفحه نمایشی جدید با تکنولوژی جوهر الکترونیک (E-Ink)، می‌تواند موارد مختلفی همچون دما، زمان و اعلانات مختلف را در اختیار کاربران قرار دهد. درواقع کاربران می‌توانند با متصل کردن این کنترلر به هاب مرکزی، دستورها و جسچرهای حرکتی را به گجت ها و وسایل هوشمند خانه اضافه کرده و آناه را بدون نیاز به گوشی موبایل، کنترل کنند.

نسخه دوم کنترلر حرکتی Bixi

نسخه دوم کنترلر حرکتی Bixi تا پایان سال 2017 تولید می‌شود

به‌علاوه، بسیاری از امکانات و گزینه‌های مختلف برای شخصی‌سازی جسچرهای حرکتی نسل اول در نسخه دوم کنترلر حرکتی Bixi نیز دیده می‌شود با این‌تفاوت که حالا طول عمر باتری این دستگاه به 1 ماه رسیده است. هنوز زمان زیادی تا کامل شدن نسل جدید این کنترلر باقی مانده و این موضوع را می‌توان از ماکت پلاستیکی آن در سی ای اس 2017 متوجه شد. با این‌حال سازندگان امیدوارند تا پایان سال 2017، نسل جدید کنترلر حرکتی Bixi را آماده عرضه کنند.

در حال حاضر کاربران کشورهای اورپایی می‌توانند با پرداخت 99 دلار، نسخه اول از این کنترلر را دریافت کنند. همچنین‌ کنترلر Bixi تا ماه مارس به دست خریداران آمریکایی خواهد رسید.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-16

دیدگاهتان را بنویسید