معرفی DIRECT-DISCOVERY در نرم افزار QLIKVIEW

قابلیت تحلیل در پایگاه داده های  بسیار بزرگ امروزه به عنوان یک قابلیت حیاتی در هر نوع راهکار تحلیلی همانند نرم افزار QLIKVIEW دیده می شود. این قابلیت به کاربران این اجازه را می دهد تا حجم زیادی از داده های مختلف را در کلیک ویو تحلیل و بررسی نمایند.

چالش اصلی در تحلیل داده های زیاد مسئله حجم نمی باشد، بلکه مشکل اصلی پیدا کردن اطلاعات مورد نظر در این حجم از داده می باشد.تکنولوژی Qlikview Direct-Discovery قابلیت استفاده از داده های مختلف در اکتشافات کسب و کار با فعال کردن امکان تحلیل و قرار دادن داده های حجیم در حافظه برای استفاده در نرم افزار QLIKVIEW را به کاربران می دهد. همچنین این قابلیت امکان جدا کردن بخشی از داده ها از یک پایگاه داده حجیم و قرار دادن آنها در کنار دیگر داده های موجود در حافظه را در اختیار کاربران قرار می دهد.


چگونه Direct-Discovery کار شما را راحت می کند :
با قابلیت پرس و جو مستقیم از داده های بزرگ، بدون درگیر شدن با فرآیند پیچیده ETL، واحد های فناوری اطلاعات امکان بدست آوردن اطلاعات وسیعی از داده های سازمانی را خواهند داشت که خروجی آن، قدرت نفوذ بیشتر و در نتیجه امکان اتخاذ تصمیمات صحیح تر و به موقع در سازمان خواهد بود.
روش ترکیبی مورد استفاده در این تکنولوژی موجب صرفه جویی در تهیه ذخیره ساز های داده می شود و هر زمان که کاربر نیاز به اطلاعاتی داشته باشد، در همان زمان داده های مربوط به آن اطلاعات واکشی شده و در اختیار کاربر قرار می گیرد.

عدم محدودیت :
با استفاده از Direct-Discovery کاربران قدرت نفوذ بیشتری به داده های مفید، بدون توجه به مقیاس آن ها خواهند داشت. این تکنولوژی کاربر را قادر می سازد تا اکتشافات کسب و کار و تحلیل های تصویری از حجم وسیعی از داده ها را بدون در نظر گرفتن حجم و اندازه آنها انجام دهد.
این قابلیت قدرت و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به دیگر ابزار نمایش داده و یا قابلیت های سنتی پرس و جو نویسی می دهد، کاربران در این روش می توانند همزمان عملیات extract و اجرای پرس و جو را در حافظه انجام دهند در حالی که در
گذشته و با استفاده از سیستم های سنتی این قابلیت وجود نداشت. Direct-Discovery به کاربران این اجازه را می دهد تا انتخاب بر روی مجموعه ای ازداده ها را بدون توجه به حجم و اندازه آن ها و البته در زمان مورد نیاز بدون هیچ مشکلی انجام دهند.

مزایای QLIKVIEW DIRECT-DISCOVERY:
دقت بیشتر، تجزیه تحلیل یکپارچه
عمیق شدن در جزئیات
سرعت و راحتی بیشتر در استفاده
امکان تجسس در زوایای پنهان داده ها
امکان کار بر روی داده های بسیار حجیم

دیدگاهتان را بنویسید