معروف ترین وبسایت ایرانی وردپرسی

پاپ موزیک سایت رده اول که وردپرسی است

این مطلبو بیشتر واسه کسایی گذاشتم که فکر میکنن موفقیت در مدیریت وبسایت یعنی پرداخت هزینه زیاد امروز میخوایم معروف ترین سایتهای ایرانی را بهتون معرفی کنیم که با وردپرس ساخته شده اند اول از همه تعریف وردپرس را براتون میاریم و میگیم اصلا وردپرس چی هستش تا بعدا درباره موفقیت سایت حرف بزنیم: 

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و وبلاگ ها می باشد. وردپرس در ابتدا تنها یک سیستم رایگان وبلاگ نویسی بود که امکانات خوبی را در اختیار وبلاگ نویسان قرار میداد و سپس به صورت یک CMS یا نرم افزار کدباز برای مدیریت محتوای سایت ها معرفی شد.
سایت های وردپرسی با استفاده از افزونه های نوشته شده برای وردپرس می‌توانند انواع امکانات را در برگیرند. 

نکس وان موزیک سایت رده دوم که وردپرسی است

 

بعد از اون کمی درباره تاریخچه وردپرس صحبت میکنیم :مت مولنوگ پایه‌گذار وردپرس است، نرم‌افزار کدبازی که به طور گسترده از سوی وبلاگ‌نویسان برای نوشتن وبلاگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.
«مت چارلز مولنوگ»، در تاریخ ۱۱ ژانویه ۱۹۸۴ در هوستون تگزاس به دنیا آمد و در حال حاضر در سانفرانسیسکوی کالیفرنیا زندگی می‌کند.
مولنوگ در ابتدا مدتی به مطالعه ساز ساکسیفون پرداخت و در آموزشگاه بازیگری و هنرهای نمایشی حضور می‌یافت.
اولین سیستمی که مولنوگ برای وبلاگ‌نویسی از آن استفاده کرد، سیستم b2/cafelog بود. او برای نخستین بار برای انتشار عکس‌هایی که در سفر به واشنگتن گرفته بود از این سیستم استفاده کرد. همین تجربه باعث شد که به این فکر بیفتد که خود، برای وبلاگ‌نویسی نرم‌افزاری به‌روز و سازگار با استانداردهای وب که نیازهایش را برآورده کند، بنویسد. او در ژانویه ۲۰۰۳، در وبلاگش این مطلب را اعلام کرد.
مولنوگ به سرعت با شخصی به نام «مایک لیتل» تماس گرفت و با کمک هم، این دو شروع به نوشتن وردپرس با استفاده از b۲ کردند. توسعه دهنده اصلی b۲ یعنی Michel Valdrighi هم به زودی به جمع دو نفره آنها اضافه شد.
در مارس ۲۰۰۳ او Global Multimedia Protocols Group را تأسیس کرد که در آن نخستین «میکروفرمت‌ها» نوشته شد.

دانلود ها سایت رتبه سوم که وردپرسی است

او در آوریل ۲۰۰۴، سرویس نام‌آشنای Ping-O-Matic را تأسیس کرد که همانگونه که از نام آن برمی‌آید، سرویسی است که با آن می‌شود پینگ کرد و موتورهای جستجویی مانند تکنوراتی را از به‌روز شدن وبلاگ، آگاه کرد. به یاری آن می‌شود، به صورت بسیار ساده سرویس‌های بسیار زیادی از جمله بلاگرولینگ محبوب وبلاگ نویسان ایرانی را پینگ کرد. در حال حاضر Ping-O-Matic روزانه یک میلیون بار پینگ می‌شود.
در می ۲۰۰۴، رقیب وردپرس یعنی مووبل تایپ، اعلام کرد که قیمت‌هایش را تغییر داده است. مسئله‌ای که باعث شد هزاران کاربر مووبل تایپ به فکر استفاده از نرم‌افزارهای جایگزین بیفتند. وردپرس به خوبی از این فرصت استفاده کرد.این بود خلاصه ای از روش موفقیت سایت

 

دیدگاهتان را بنویسید