منتظر عرضه گوشی های جدید از سری گلکسی J سامسونگ باشید

گلکسی J سامسونگ

منتظر عرضه گوشی های جدید از سری گلکسی J سامسونگ باشید

به نظر می‌رسد در آینده قرار است چند عضو جدید از جمله “Galaxy J3 Orbit” و “Galaxy J7 Crown” به محصولات سری گلکسی J سامسونگ اضافه شود تا کره‌ای‌ها رقابت با سازندگان دیگر را با قدرت بیشتری دنبال کنند.

یک ماه بعد از ثبت اسامی “Galaxy J3 Star” و “Galaxy J7 Star”، حالا سامسونگ با دو موبایل جدید قصد گسترش محصولات خود را داشته و حق ثبت اختراع برای دو نام “Galaxy J3 Orbit” و “Galaxy J7 Crown” را از اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده (USPTO) دریافت کرده است.

تجهیز گوشی های جدید سری گلکسی J سامسونگ به تراشه اگزینوس

بعد از صدور گواهی وای فای برای موبایلی با شماره مدل “SM-J800FN”، شایعات پیرامون گوشی جدید گلکسی جی 8 2018 و عرضه آن در آینده نزدیک نیز حالا داغ شده است. به نظر می‌رسد این تلفن هوشمند همراه با تراشه اگزینوس 7870 و پردازنده هشت هسته‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

البته این‌ها تنها گوشی های جدید از خانواده گلکسی J سامسونگ نبوده و مدیران همواره در حال معرفی محصولات جدیدتر هستند. پیش‌تر گلکسی J2 پرو به صورت رسمی معرفی شده بود. به علاوه، دو موبایل دیگر گلکسی J4 و گلکسی J6 هم در بنچمارک‌ها رویت شده بودند.

متاسفانه ثبت نام گوشی های جدید این شرکت، هیچ اطلاعاتی از ویژگی‌ها، طراحی و یا مشخصات فنی آنها را فاش نمی‌کند. با این حال ما می‌توانیم در انتظار اندروید اوریو، تراشه اگزینوس و قیمت مقرون‌به‌صرفه باشیم.

1397-01-03

دیدگاهتان را بنویسید