نخستین آپدیت گوگل گلس (Google Glass) پس از 3 سال منتشر شد

آپدیت گوگل گلس

نخستین آپدیت گوگل گلس پس از 3 سال منتشر شد

نخستین آپدیت گوگل گلس پس از 3 سال منتشر شد. این آپدیت شامل اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از دستگاه های بلوتوثی و برخی بهبودها توسط Google Glass است.

گوگل گلس را به یاد می‌آورید؟ چندین سال پیش بسیاری از متخصصان فناوری گجت پوشیدنی گوگل را بزرگترین چیز در دنیای تکنولوژی می‌دانستند و از آن به عنوان نسل بعدی گوشی های هوشمند برای کامپیوترهای پرتابل یاد می‌کردند. با این حال طی چند سال اخیر هیچ فعالیت خاصی را از گوگل برای توسعه تکنولوژی پوشیدنی خود ندیدیم. این هفته، همه به احیای گوگل گلس امیدوار شدند؛ این محصول برای نخستین بار از سال 2014 تا به حال نخستین آپدیت خود را دریافت کرده است.

صفحه پشتیبانی آپدیت گوگل گلس خبر از اضافه شدن پشتیبانی از دستگاه‌های بلوتوثی می‌دهد. وب سایت اندروید پلیس گزارش می‌دهد شما می‌توانید هم اکنون یک کیبورد بلوتوثی را به گوگل گلس خود متصل کنید و از آن استفاده کنید. در این آپدیت گوگل گلس همچنین برخی از باگ‌ها که نامی از آن‌ها برده نشده مرتفع شده و عملکرد دستگاه نیز بهبود پیدا کرده است.

بزرگترین سوال این است که چرا گوگل تا به امروز هیچ آپدیتی را برای گجت پوشیدنی خود ارسال نکرده است! شاید این شرکت خیلی آرام مشغول آزمودن بری دیگر از نسل های عینک هوشمند خود است و این آپدیت را نیز برای برخی از کاربرانی منتشر کرده که هنوز هم از نسل نخست گوگل گلس استفاده می‌کنند. این کمپانی آمریکایی طی چند سال اخیر پتنت‌هایی را به انتشار رسانده است که مربوط به این دسته از محصولات هستند، اما بعید به نظر می‌رسد به همین زودی‌ها آن‌ها بخواهند از یک عینک جدیدتر رونمایی کنند.

1396-04-02

دیدگاهتان را بنویسید