نخستین تصاویر طرح اولیه گوشی ال جی جی 6 منتشر شد

نخستین تصاویر طرح اولیه گوشی ال جی جی 6 منتشر شد

سال 2016 رو به پایان است و تمام توجه ما به سال جدید میلادی و حضور گوشی های هوشمند پرچمدار کمپانی های مختلف در بازارهای جهانی موبایل است. در حالی که سامسونگ پس از نوت 7، اثبات کرده که قدرتمندانه می‌خواهد اشتباهاتش را جبران کند؛ ال جی نیز به نظر می‌رسد که سوار بر یک اسب سفید همراه با تازه‌ترین دستاورد خود، گوشی ال جی جی 6 از راه خواهد رسید.

از آنجایی که ال جی جی 5 نتوانست توجه قشر عظیمی از علاقه‌مندان حوزه موبایل را به خودش جلب کند، این نکته بسیار مهمی است که بدانیم نسل آینده آن، گوشی ال جی جی 6 از چه طراحی برخوردار خواهد بود و انتظارات ما از آن به عنوان یک پرچمدار با کیفیت چیست؟ در حال حاضر تصاویری از طرح اولیه گوشی ال جی جی 6 به دست ما رسیده است که می‌تواند تصوراتی از مدل نهایی آن را برای ما تداعی کند. لازم به ذکر است که این تصاویر، توسط شای میزارچی (Shai Mizarchi)، کسی که در گذشته اطلاعات زیادی را از پرچمداران دو کمپانی کره‌ای ال جی و سامسونگ افشا کرده، منتشر شده است.

تصاویر طرح اولیه گوشی ال جی جی 6

طرح اولیه گوشی ال جی جی 6

طراحی گوشی ال جی جی 6 ، چیزی بین G5 و V20

آیا این طرح می‌تواند طراحی نهایی پرچمدار آینده گوشی های ال جی را به ما نشان دهد؟ با بازگشت به عقب و نگاهی به طرح اولیه مشابه گوشی ال جی جی 5 (تصویر زیر) که اوایل امسال منتشر شده بود، ما می‌توانیم شباهت‌های زیادی را بین این دو نسل بیابیم. بنابراین اگر این تصویر درست باشد و اگر شما هم از مخالفین سرسخت طراحی LG G5 باشید، این خبر خوبی برای شما نخواهد بود. همچنین بر اساس شنیده‌ها، ما اینک می‌دانیم که گوشی ال جی جی 6 از طول 72.43 میلی‌متر برخوردار است که نسبت به گوشی جی 5 ما طول 73.9 میلی‌متر کوتاه قامت‌تر خواهد بود. هرچند این ابعاد از نظر ما تایید شده نیست، اما کوتاه‌تر شدن این گوشی امری قطعی است و ما در نسل آینده شاهد آن خواهیم بود.

تصاویر طرح اولیه گوشی ال جی جی 6

طرح اولیه گوشی ال جی جی 5

متاسفانه تا بدین لحظه اطلاعات جدیدی مبنی بر ماژولار بودن یا غیرماژولار بودن این گوشی به دست ما نرسیده است، اما به نظر می‌رسد حتی اگر G6 همانند نسل فعلی خود، از طراحی ماژولاری برخوردار نباشد ما می‌‌توانیم انتظار حضور یک باتری پشتی جداشدنی نظیر گوشی V20 را در آن داشته باشیم. در حال حاضر، تصمیم بر عدم ماژولار بودن این گوشی، نزدیک‌ترین شایعه نزدیک به واقعیت است.

از دیگر مشخصات منتسب به گوشی ال جی G6 می‌توان به افزایش ابعاد نمایشگر از 5.3 اینچ به 5.5 اینچ، وضوح 2K یا QHD، چیپست اسنپدراگون 821 (یا حتی نسخه قدرتمندتری همچون اسنپدراگون 830)، رم 6 گیگابایتی و یک ستاپ دوربین دوگانه پشتی نظیر نسل گذشته البته با پیشرفت‌هایی محسوس اشاره کرد.

1395-10-06

دیدگاهتان را بنویسید