نسخه‌ی موبایل بازی آنچارتد عرضه شد

آنچارتد

نسخه‌ی موبایل بازی آنچارتد عرضه شد

ظاهراً قرار است که یک نسخۀ موبایل از تمام بازی‌های اکشن-ماجراجویی معروف ساخته شود. پیش از این شاهد دو بازی موبایل Tomb Raider Go و Hitman Go بودیم که البته هر دو هم بازی‌های معمایی جالبی بودند. حال، نوبت به بازی آنچارتد و قهرمان دوست‌داشتنی این مجموعه یعنی نیتان دریک رسیده است. Uncharted: Fortune Hunter یک بازی رایگان برای گوشی‌های موبایل است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم خود کند.

آنچارتد را دیگر در موبایل نیز تجربه خواهید کرد!

این بازی دارای بیش از 200 پازل مختلف است که در آن‌ها شما باید همراه با نیتان دریک به جمع‌آوری گنج‌ها بپردازید؛ البته یک خبر بد هم در کار است: در این بازی موبایل دیگر خبری از آدمکشی نبوده و کار شما فقط حل معما است. شما می‌بایست مسیر خود را در مراحل گوناگون بازی بیابید، از تله‌ها اجتناب کنید و دکمه‌ها را با ترتیب درستشان فشار دهید تا بتوانید مراحل بازی را طی کنید.

در آخر باید یک خبر خوب هم به کسانی بدهیم که قصد دارند بازی آنچارتد 4 را بروی کنسول خود تجربه کنند. این دو بازی با هم مرتبط هستند؛ این یعنی با بازی کردن نسخۀ موبایل شما می‌توانید امکانات مختلفی را در آنچارتد 4 باز کنید و البته بالعکس. همچنین جزئیات ریزی هم برای طرفداران سری اصلی در این نسخۀ موبایل گنجانده شده است. مثلاً دریک برای آنکه به یاد داشته باشد که کارکرد یک سوئیچ چیست، در دفترچۀ خود یادداشت بر می‌دارد یا اینکه مدام در حال صحبت کردن با سالی است.

تجربۀ این بازی رایگان است و از همان سیستم سکۀ رایج برای بازی‌های موبایل پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید با سکه‌های خود در بازی، لباس‌های جدیدی را برای نیتان دریک بخرید، کلید‌هایی را دریافت کرده که به‌وسیلۀ آن‌ها می‌توانید در صندوقچه‌های گنج را باز کنید و مراحل سخت بازی را بگذرانید. البته تجربۀ ما از بازی نشان داد که گذراندن مراحل بازی بدون استفاده از این سکه‌ها نیز چندان کار سختی نیست. در نهایت به شما طرفداران سری آنچارتد یا بازی‌های موبایل پیشنهاد می‌کنیم که وقت را تلف نکنید و همین الان بازی Uncharted: Fortune Hunter را بروی سیستم عامل اندروید یا iOS خود دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید