نسخه آزمایشی iOS 10.3 به صورت عمومی عرضه شد + ویدیو

نسخه آزمایشی iOS 10.3

نسخه آزمایشی iOS 10.3 به صورت عمومی عرضه شد + ویدیو

روز گذشته کمپانی اپل، اولین نسخه آزمایشی iOS 10.3 را به صورت عمومی در اختیار کاربران قرار داد تا ویرایش جدید سیستم عامل خود را به صورت کامل تست کند. این به‌روزرسانی درست یک ماه بعد از عرضه iOS 10.2 و سه روز بعد از عرضه نسخه آزمایشی آن برای توسعه‌دهندگان منتشر شده است.

تمامی افرادی که برای شرکت در برنامه آزمایشی اپل ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند نسخه آزمایشی iOS 10.3 را به صورت OTA دریافت کنند. مابقی کاربران که تمایل به شرکت در این برنامه دارند نیز می‌توانند به سایت اپل مراجعه کرده و به صورت رایگان ثبت نام کنند. اما چه ویژگی جذابی در جدیدترین ویرایش از سیستم عامل آی او اس وجود دارد؟

این به‌روزرسانی به عنوان یکی از آپدیت‌های اصلی، ویژگی جدیدی با نام “Find My AirPods” را معرفی می‌کند که به واسطه آن، کاربران می‌توانند محل هدفون های بلوتوثی ایرپادز (Apple AirPods) را مشخص کنند. این ویژگی جدید، آخرین محلی که هدفون های ایرپادز از طریق بلوتوث به دستگاه شما متصل بود را نشان می‌دهد. همچنین امکان پخش صدایی مخصوص از طریق این هدفون ها وجود دارد که پیدا کردن آن را آسانتر می‌کند.

مورد دیگر، به آپدیت شدن فایل سیستم اپل (APFS) برای هاردهای جامد و حافظه‌های داخلی که اولین بار در سال 2016 معرفی شد، مربوط می‌شود. به‌علاوه حالا امنیت محصولات شرکت این شرکت نیز بیشتر از گذشته خواهد بود. همچنین به خاطر تغییر فایل سیستم، اپل به تمامی کاربران توصیه کرده که پیش از آپدیت دستگاه خود، از طریق آی کلود (iCloud) نسخه‌ای پشتیبان از اطلاعات خود را تهیه کنند تا در صورت بروز مشکل، آنها را از دست ندهند.

از دیگر ویژگی‌های ویرایش جدید سیستم عامل iOS نیز می‌توان به یک برنامه انیمیشن بهینه‌شده، پروفایل جدید برای اپل آی دی (Apple ID)، تقسیم‌بندی بهتر فضای موجود در آی کلود، بهبود عملکرد دستیار صوتی سیری (Apple Siri) و بیشتر اشاره کرد. ویدیویی که در ادامه قرار گرفته، تمام ویژگی‌های نسخه آزمایشی iOS 10.3 را نشان می‌دهد.

ویدیوی ویژگی‌های نسخه آزمایشی iOS 10.3

1395-11-08

دیدگاهتان را بنویسید