نسخه به روزشده شده لپ تاپ XPS 15 دل رونمایی شد

نسخه به روزشده شده لپ تاپ XPS 15 دل

نسخه به روزشده شده لپ تاپ XPS 15 دل رونمایی شد

لپ تاپ های سری ایکس پی اس دل همیشه در جایگاه بالایی قرار داشته‌اند. در واقع زمانی که اپل مک بوک پرو 2016 را معرفی کرد، بسیاری سریعا از لپ تاپ XPS 15 دل و مدل 15 اینچی این سری از لپ تاپ ها همراه با تمامی پورت ها و قیمت مناسب‌تر به عنوان جایگزینی جدی یاد کردند.

اگر شما هم بر این باورید، خبر خوبیست که شرکت دل در نمایشگاه CES 2017 از نسخه آپگرید شده لپ تاپ 15 اینچی خانواده ایکس پی اس خود رونمایی کرد. البته چندی پیش، قبل از زمان رونمایی نیز شایعات مشخصات این لپ تاپ را افشا کرده‌ بودند و اینک ما باید بگوییم که فاصله کمی بین آن شایعات و واقعیت وجود دارد.

مشخصات فنی لپ تاپ XPS 15 دل

تازه ترین نسل از لپ تاپ XPS 15 دل به پردازنده های مدرن نسل هفتمی Core i شرکت اینتل مجهز شده‌اند که در بالاترین نقطه، پردازنده Core i7-770HQ قرار خواهد داشت. خریداران همچنین می‌توانند از مدل های مختلف این لپ تاپ، مدل حاوی یک رم تا رم 32 گیگابایت را انتخاب کنند. یک نمایشگر 15.6 اینچی تا رزولوشن UHD همراه با قابلیت های لمسی نیز در دسترس کاربران قرار خواهد داشت.

ما همچنین می‌توانیم در زیر قاب این لپ تاپ مدرن یک کارت گرافیک آنبورد HD Graphics 630 را ببینیم و یا یک کارت گرافیک قدرتمند و درخور 4 گیگابایتی VRAM با مدل Nvidia GeForce GTX 1050 داشته باشیم. این لپ تاپ به صورت پیشفرض با ویندوز 10 از کاربرانش میزبانی خواهد کرد و یک حافظه SSD با ظرفیت 1 ترابایت نیز در دسترس مشتریان است. هرچند در حال حاضر قیمت این لپ تاپ مشخص نیست، اما ما نباید انتظار قیمت خیلی بالاتری نسبت به مدل فعلی را داشته باشیم.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-17

دیدگاهتان را بنویسید