نسخه جدید گلکسی On7 سامسونگ در بنچماک GeekBench خودنمایی کرد

نسخه جدید گلکسی On7 سامسونگ در بنچماک GeekBench خودنمایی کرد

به تازگی شاهد انتشار مشخصات فنی نسخه جدیدی از گوشی هوشمند گلکسی On7 سامسونگ در بنچمارک GeekBench بودیم. این نسخه از گوشی نامبرده شده احتمالا به تراشه اگزینوس 7870 و رم 3 گیگابایتی مجهز می‌شود.

گوشی گلکسی On7 سامسونگ

پیش از این اطلاعاتی در مورد نسخه 2016 گوشی گلکسی On7 منتشر شده بود. در بارزترین خبرهای مرتبط با این محصول اشاره مستقیمی به بهره‌مندی آن از تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام، رم 3 گیگابایتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، صفحه نمایشی 4.8 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی یا 1080 در 1920 پیکسل و حافظه داخلی 16 گیگابایتی شده بود. حال شاهد انتشار برخی از مشخصات فنی نسخه‌ای دیگر از گوشی مورد نظر هستیم که با کد SM-G610F شناخته می‌شود و به تازگی در بنچمارک GeekBenck خودنمایی کرده است.

ظاهرا نسخه جدید گوشی گلکسی On7 سامسونگ در آینده راهی بازارهای کشور هندوستان می‌شود و نسخه پیشین آن تنها در بازارهای کشور چین عرضه خواهد شد. بنا به گزارش‌های ارائه شده، ظاهرا نسخه جدید گوشی گلکسی On7 سامسونگ از تراشه اگزینوس 7870 سامسونگ بهره‌مند می‌شود. این تراشه از پردازنده هشت هسته‌ای تشکیل شده است. رم 3 گیگابایتی و اسکنر اثر انگشت کاربر هم از دیگر مشخصات فنی نسخه جدید گوشی گلکسی On7 سامسونگ محسوب می‌شوند.

البته تجهیز قطعی دستگاه به اسکنر اثر انگشت کاربر هنوز قابل تایید نیست اما اگر این موضوع به حقیقت بپیوندد، گوشی گلکسی On7 از جمله اولین محصولات میان رده‌ و سامسونگی خواهد بود که قرار شده با اسکنر اثر انگشت کاربر روانه بازار شود. گوشی هوشمند نامبرده شده در تست چند هسته‌ای بنچمارک GeekBench به امتیاز 4152 دست یافته و در وضعیت تک هسته‌ای همین بنچمارک توانسته امتیاز 742 را به ثبت برساند. ضمنا همانطور که مشاهده می‌کنید سیستم عامل نصب و راه‌اندازی شده بر روی دستگاه اندروید 6.0.1 مارشمالو بوده است. جزئیات دقیق‌تر آن را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

گلکسی On7 سامسونگ

1395-05-15

دیدگاهتان را بنویسید