نسل جدید پرینتر جیبی ال جی با توانایی چاپ فوری تصاویر معرفی شد

پرینتر جیبی ال جی

نسل جدید پرینتر جیبی ال جی با توانایی چاپ فوری تصاویر معرفی شد

این روزها دیگر همانند گذشته از پرینترها استفاده نمی‌شود. درعوض کاربران به کمک گوشی های هوشمند خود می‌توانند عکس‌ها و تصاویر مختلف را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته یا آنها را برای یکدیگر بفرستند. اگرچه دیگر مثل قبل کسی از آلبوم‌های فیزیکی برای نگهداری تصاویر و ثبت لحظات شیرین استفاده نمی‌کند، اما امروزه در بازار می‌توان پرینترهای کوچکی را پیدا کرد که فورا عکس‌ها را چاپ می‌کنند. نسل جدید پرینتر جیبی ال جی با نام فتو پاکت (LG Photo Pocket) یکی از جدیدترین محصولاتی‌ست که برای چاپ به‌هنگام تصاویر ساخته شده است.

پرینتر قابل حمل و جدید ال جی تنها 177 گرم وزن داشته و با ابعاد 78 در 125 در 22 میلی‌متر تولید شده است. همچنین نیازی به نگرانی در رابطه با وجود جوهر در این پرینتر نخواهد بود چراکه پیشتر در کاغذهای همراه این پرینتر، از آن استفاده شده است.

پرینتر جیبی ال جی در کمتر از 30 دقیقه شارژ می‌شود

عدم نیاز به هرگونه کابل باعث شده تا کاربران با اتصال بی سیم پرینتر جیبی ال جی به گوشی هوشمند خود، به کمک تنها یک دکمه تصویر مورد نظر را چاپ کنند. فتو پاکت به یک باتری داخلی 470 میلی‌آمپر ساعتی نیز مجهز شده که در کمتر از 30 دقیقه شارژ می‌شود. به‌علاوه پرینت تصاویر در هر دو فرمت “JPEG” و “PNG” نیز امکان‌پذیر است.

از طرف دیگر، امکان ویرایش تصاویر در اپلیکیشن مخصوص فنو پاکت وجود داشته و کاربران در صورت تمایل می‌توانند کد مخصوص “QR” را برای به اشتراک‌گذاری تصویر مورد نظر در شبکه های اجتماعی، به آن اضافه کنند. همچنین بخشی برای اضافه کردن کپشن و تاریخ نیز در نظر گرفته شده که برای علاقه‌مندان جذاب خواهد بود.

قیمت پرینتر جیبی ال جی حدود 120 دلار و قیمت هر کدام از بسته‌های کاغذی و 30 عددی آن، کمتر از 15 دلار خواهد بود. در حال حاضر فروش فتو پاکت در بازار کشور کره جنوبی و برخی دیگر از کشورها آغاز شده است.

1395-11-08

دیدگاهتان را بنویسید