نظر سنجی: آیا مایل به خرید گوشی موبایل اندرویدی نوکیا هستید ؟

موبایل اندرویدی نوکیا در راه است ؛ آیا به نوکیا بازمی‌گردید؟

موبایل اندرویدی نوکیا را به عنوان گوشی بعدی خود انتخاب می‌کنید؟ [نظرسنجی]

نوکیا با یک گوشی اندرویدی به دنیای گوشی های هوشمند بازمی‌گردد! اگر خبرهای گجت نیوز را در این خصوص دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید این شرکت فنلاندی که حالا به یک شرکت فنلاندی دیگری به نام HDM فروخته شده، قصد دارد موبایل اندرویدی نوکیا را در کنگره جهانی موبایل سال آینده (MWC 2017) معرفی کند. این شرکت با شعارهایی نظیر «آزادی از ظلم مایکروسافت» یا «نوکیا به فنلاند بازگشت!» یا «بالاخره موبایل اندرویدی نوکیا ساخته می‌شود» به دوستداران این برند کهنه‌کار سلام خواهد کرد.

آیا موبایل اندرویدی نوکیا این شرکت را به روزهای اوج خود بازمی‌گرداند؟

در حال حاضر، غول‌های تکنولوژی اپل و سامسونگ، بازار گوشی‌های رده بالا را در اختیار خود دارند و با توجه به امکانات و تجربه بالای این شرکت‌ها، قطعا رقابت با آنها بسیار سخت خواهد بود. نوکیا نیز پس از کشمکش‌ها و افت و خیزهای زیاد در این چند سال اخیر، با تغییر مدیریت جان تازه‌ای گرفته و قرار است دوباره به روزهای اوج خود بازگردد. اما قاعدتا ساخت یک محصول رده‌بالا نمی‌تواند برای این شرکت تازه از جای برخواسته، گزینه‌ای به‌صرفه و توجیه‌پذیر قلمداد شود. به همین دلیل نیز HMD قصد دارد با تولید یک محصول میان‌رده پا به این میدان عظیم بگذارد. اولین موبایل اندرویدی نوکیا شاید گوشی خیلی خوبی نباشد، اما قطعا به زودی شاهد گوشی‌های بسیار بهتری از این شرکت خواهیم بود.

در هر صورت، یدک کشیدن نام نوکیا در هر محصولی می‌تواند توجه کاربران زیادی را به سوی خود جلب کند. بسیاری از کاربران هنوز به این نام وفادار مانده و خواستار به اوج رسیدن برند نوکیا هستند. به همین دلیل، ما قصد داریم در نظرسنجی امروز، از شما بپرسیم آیا به برند نوکیا باز خواهید گشت یا خیر.

با شرکت در نظرسنجی امروز گجت نیوز، یکی از گزینه‌ها را انتخاب و دیدگاهتان را راجع به گوشی اندرویدی نوکیا با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

var tp_async_polls = tp_async_polls || [];tp_async_polls.push({ id: 139123, container: “#tp-5bc27897279ea” });

1395-09-13

دیدگاهتان را بنویسید