نوکیا از تابستان امسال نام خود را روی محصولات Withings می‌گذارد

محصولات Withings

از تابستان امسال، محصولات Withings با نام نوکیا در بازار عرضه می‌شوند

مدتی است که شرکت فنلاندی نوکیا با خرید کمپانی Withings به حوزه اینترنت اشیا روی آورده و قصد دارد در این حوزه توانایی‌های خود را ثابت کند و اعتماد مردم را به دست آورد. شرکت Whitings در زمینه محصولات سلامتی هوشمند مانند دستبندهای سلامتی، ترازوهای هوشمند، دوربین‌های حفاظت خانگی و نشان‌دهنده‌ی ضربان قلب فعالیت می‌کند. اکنون در جریان نمایشگاه MWC 2017 اعلام شد که از تابستان امسال دیگر این نام را نخواهیم شنید و محصولات Withings تحت برند نوکیا وارد بازار می‌شوند.

در کنفرانس شرکت نوکیا در کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2017)، معاون محصولات سلامتی دیجیتال نوکیا و مدیرعامل سابق Withings یعنی سدریک هاچینگز (Cedric Hutchings) اعلام کرد از تابستان امسال، محصولات Withings شامل ساعت های هوشمند، پوشیدنی‌های مخصوص تناسب اندام و دستگاه‌های اندازه‌گیری درجه حرارت و ضربان قلب، با نام تجاری نوکیا وارد بازار خواهند شد.

محصولات Withings

برنامه آینده نوکیا برای محصولات Withings

به گفته هاچینگز، علاوه بر تغییر نام، این شرکت طراحی مجددی را بر روی محصولات سلامتی انجام خواهد داد و این محصولات را در اواخر سال جاری با رابط کاربری بهبودیافته‌ عرضه می‌کند. نوکیا همچنین یک برنامه جدید مراقبت از بیماران را عرضه خواهد کرد که ارتباط بین بیماران و متخصصان سلامت را برقرار می‌کند. شرکت Withings در ماه ژوئن 2016 به قیمت 191 میلیون دلار توسط نوکیا خریداری شد.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی htc و عرضه لوازم جانبی ایفون با بهترین قیمت و کیفیت همچنین عرضه مستقیم لوازم جانبی Blackberry در جانبی

1395-12-09

دیدگاهتان را بنویسید