هدفون جدید جبرا را می‌توان در نسخه پزشکان مشاهده کرد!

هدفون جدید جبرا

هدفون جدید جبرا ، گجتی که در نسخه پزشکان هم دیده می‌شود !

با پیشرفت عرصه تکنولوژی و گجت‌های هوشمند، هر روز خبر‌های عجیب و غریبی در مورد کاربرد این محصولات در زندگی مردم می‌شنویم. اکثر افراد معمولا انتظار دیدن داروهای مختلف را در نسخه‌های پزشکان دارند. اما حالا پزشکان قادر به تجویز هدفون‌های خاص به مراجعه کنندگان خود هستند؛ در واقع هدفون جدید جبرا می‌تواند در نسخه دکتر شما قرار گیرد!

پزشکان قادر به تجویز هدفون جدید جبرا هستند

اما چنین چیزی چطور امکان پذیر است؟ به نظر می‌رسد هدفون جدید جبرا بخشی از پروژه سلامت HIPPA 360 باشد و همین موضوع باعث شده تا برخی پزشکان بتوانند آن را به بیماران خود تجویز کنند. گفته می‌شود این هدفون به کسانی پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند تناسب اندام خود را حفظ کرده و اطلاعات کاملی از فعالیت‌های بدنی و رژیم غذایی خود داشته باشند. علاوه بر این، جبرا (Jabra) ادعا می‌کند این هدفون‌های جدید، اولین گجت‌های پوشیدنی هستند که به نسخه پزشکان وارد شده‌اند و امکان مقابله با چاقی، دیابت و سرطان را به بیماران می‌دهند.

اما این هدفون جدید جبرا چه ویژگی خاصی را شامل می‌شود؟ گفته می‌شود این هدفون‌ها به کمک سیستم تشخیص نبض و گرمای درون گوش کاربر، می‌تواند علائم حیاطی مختلفی مثل ضربان قلب را مشخص کنند. دیگر رقبای پوشیدنی این هدفون‌ها معمولا بر روی مچ کاربران بسته می‌شوند، بنابراین استفاده از این هدفون به معنای کمتر شدن یک آیتم از روی بدن در حین ورزش و پیاده‌روی است. لازم به ذکر است که نام این هدفون جدید جبرا، Jabra Sport Pulse بوده و به زودی به فروش خواهد رسید.

دیتای جمع آوری شدی از این هدفون‌ها در یک سیستم به نام TrainerMD برای پزشکان و پرستاران ثبت می‌شود. بدین ترتیب متخصصان می‌توانند بر اساس این دیتای جمع آوری شده، پیشرفت بدنی و وضعیت جسمانی شما را مورد بررسی قرار دهند.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ قرار گرفتن گجت‌های هوشمند و پوشیدنی در نسخه‌های پزشکان را مثبت ارزیابی می‌کنید؟

1395-05-31

دیدگاهتان را بنویسید