هدفون Piston Fresh شیائومی تنها ۴ دلار قیمت دارد

هدفون Piston Fresh شیائومی تنها ۴ دلار قیمت دارد

هدفون Piston Fresh شیائومی تنها ۴ دلار قیمت دارد

شیائومی از همان ابتدای تاسیس به قیمت‌های پایینی که برای محصولات خود تعیین می‌کرد، شناخته می‌شده است. با اینکه مدتی است که اسمارت فون های سری می این کمپانی با قیمت‌های نسبتا بالاتری به فروش می‌رسند، اما رونمایی و عرضه‌ی هدفون Piston Fresh شیائومی مطمئنا بار دیگر شما را به یاد روزهای شیرین ابتدایی تاسیس این برند چینی می‌اندازد!

هدفون Piston Fresh شیائومی فعلا تنها در چین عرضه شده است و این هدفون توگوشی با قیمتی معادل ۲۹ یوآن (حدود ۴ دلار) به فروش می‌رسد. شیائومی برای ساخت این هدفون از نسل سوم سیستم میرایی (damping system) که باعث کنترل صدا و دقیق‌تر شدن اصوات خروجی می‌شود، استفاده کرده است. همجنین یک میکروفون داخلی و دکمه‌ی مجزایی برای پاسخ‌گویی به تماس‌های تلفنی نیز در آن تعبیه شده است.

البته اینها مشخصاتی هستند که در اکثر هدفون‌های پیشرفته‌ی بازار دیده می‌شوند و نمی‌توان آن را یک انقلاب تکنولوژیک نامید، اما مطمئنا با چنین قیمتی، اینها بهترین مشخصاتی هستند که دریافت خواهید کرد. هدفون Piston Fresh شیائومی در پنج رنگ متفاوت تولید شده و کاربران می‌توانند مدل‌های مشکی، صورتی، آبی، بفنش و نقره‌ای آن را به همراه دو اندازه‌ی متفاوت گوشی‌های هدفون سفارش دهند.

هدفون Piston Fresh شیائومی با محصولات اپل کار نمی‌کند

هدفون Piston Fresh شیائومی تنها ۴ دلار قیمت دارد

مهمترین نقطعه ضعف این هدفون‌های توگوشی جدید شیائومی این است که نمی‌توانید از آنها بر روی محصولات اپلی خود استفاده کنید، زیرا هدفون Piston Fresh با سیستم عامل آی او اس سازگاری ندارد و با آیفون، آیپاد و آیپد اپل کار نمی‌کند. این محصول از آلیاژ آلومینیوم آب‌کاری شده ساخته شده است تا در برابر جذب اثر انگشت و خط و خش اجسام تیز مقاوم باشد و از دیگر مشخصات آن نیز می‌توانیم به امپدانس ۳۲ اهمی برای ایجاد صدایی شفاف‌تر، حوزه‌ی پاسخگویی فرکانس استاندارد بین ۲۰ هرتز تا ۲۰ هزار هرتز و البته وزن ۱۴ گرمی اشاره کنیم.

همچنین لازم است بدانید که هنوز اطلاعاتی درباره‌ی بازارهایی که این هدفون در آینده در آنها عرضه خواهد شد، به میان نیامده است و مشخص نیست که آیا به غیر از چین، هدفون Piston Fresh در دیگر نقاط جهان نیز قابل تهیه خواهد بود و یا خیر. شیائومی اوایل ماه جاری نیز از هدفون‌های ۴۰ دلاری Pro HD سری می خود رونمایی کرده بود و حالا سبد خرید کاربران این برند چینی در تمام سطوح، دارای گزینه‌‌های جذابی خواهد بود. شما عزیزان گجت نیوزی برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر پیرامون این محصول می‌توانید به این لینک در فروشگاه رسمی محصولات شیائومی مراجعه کنید.

1395-10-04

دیدگاهتان را بنویسید