هزینه ماینینگ یک بیت کوین در کشور شما چه میزان است؟ – میهن بلاکچین

هزینه ماینینگ یک بیت کوین در کشور شما چه میزان است؟ – میهن بلاکچین
مبتدی استخراج

هزینه ماینینگ یک بیت کوین در کشور شما چه میزان است؟

تحقیقات اخیر میانگین هزینه ماینینگ بیت کوین در ۱۱۴ کشور را نشان می‌دهد.
شرکت Elite Fixtures، مستقر در نیوجرسی، یک بخش بسیار جالب بعنوان فهرستی از قیمت ماین بیت کوین در ۱۱۴ مختلف را منتشر کرده است.

این تحقیق در پی مطالعات جامع در مورد هزینه‌های استخراج بیت‌کوین در هر ایالت آمریکا می‌باشد که توسط Crescent Electric، شرکت اصلی Elite Fixtures منتشر شده است.

ماین بیتکوین به مقدار زیادی برق در سراسر جهان نیاز دارد، نیازهای انرژی این صنعت تقریبا برابر با ۱۰ درصد برق مصرفی در کل انگلستان است. دلیل این امر این است که امروزه تنها راه کسب سود از استخراج بیت‌کوین، انجام کار در مقیاس وسیع است، یعنی ماین کردن  با تعداد زیادی از کامپیوترهایی که دارای سخت افزار قدرتمند می‌باشند. به طوری که هزینه و تخصص لازم برای راه اندازی این تجهیزات باعث می‌شود که این عملیات بیش از حد سخت به نظر برسد.

ماین

مراکز ماین در ابتدا در مقیاس وسیع در چین در مکان‌های بزرگی که دارای قیمت برق ارزان بود توسعه یافت. وقتی که دولت شروع به مخالفت با این صنعت کرد، شرکت‌ها شروع کردند به دنبال مکان‌های جدید بگردند. برای مثال، ایسلند، یک منبع محبوب است که با برق ارزان و آب و هوای سردش برای این کار بسیار مناسب می‌باشد، اما سخنگوی شرکت انرژی ایسلند اخیرا اظهار داشت که این کشور ممکن است قادر به تامین برق کافی برای حمایت از تمام عملیات‌های ماینینگ نباشد .

در حال حاضر ونزوئلا ارزان‌ترین مکان برای ماین در جهان است، زیرا هزینه برق به مقدار قابل ملاحظه‌ای توسط دولت تامین می‌شود (در این کشور فقط ۵۳۱ دلار برای ماین  هر بیت کوین هزینه می‌شود).

گران‌ترین مکان، کره جنوبی است، جایی که هزینه استخراج یک بیت‌کوین در حدود ۲۶۱۷۰ دلار می‌باشد. هزینه‌های کریپتوکارنسی در کره جنوبی بالاتر از سایر نقاط جهان است، که این پدیده شناخته شده را “Premium Kimchi” می‌نامند.

دیدگاهتان را بنویسید

اجرا شده توسط: همیار وردپرس