هواوی پی 10 به سنسور اثر انگشت در جلوی خود مجهز خواهد بود

هواوی پی 10 به سنسور اثر انگشت در جلوی خود مجهز خواهد بود

اگر به یاد داشته باشید شرکت هواوی گوشی هوشمند جدید خود را با نام هواوی پی 9 در اوایل اردیبهشت ماه معرفی کرد، این پرچم‌دار که در واقع آخرین پرچم‌دار هواوی بود مشخصات سخت‌افزاری بالایی داشت و علاوه بر این در قسمت پشتی دستگاه به یک سنسور اثر انگشت مجهز شده بود. اکنون خبرهایی درباره پرچم‌دار آینده یعنی هواوی پی 10 منتشر شده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

در اکتبر 2015 بود برای اولین اطلاعاتی درباره دوربین دوگانه گوشی هوشمند پی 9 منتشر شد که در واقع 6 ماه قبل از معرفی رسمی پی 9 بود. اکنون شایعات تازه‌ای درباره پرچم‌دار آینده هواوی منتشر شده که تقریبا 10 ماه قبل از معرفی آن است. با توجه به این گزارش‌های جدید گوشی هوشمند هواوی پی 10 به سنسور اثر انگشت در قسمت جلویی مجهز خواهد شد و به احتمال زیاد در دکمه هوم تعبیه خواهد شد.

همانطور که آگاه هستید سنسور اثر انگشت هواوی پی 9 در قسمت پشتی دستگاه تعبیه شده و زیر دوربین دوگانه قدرتمند قرار دارد، البته هنوز خبرهای رسمی درباره گوشی هوشمند هواوی پی 10 وجود ندارد، اما شاید دو دوربین در پنل پشتی آن وجود داشته باشد، به هر حال دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی هواوی پی 9 کیفیت فوق‌العاده‌ای را برای کاربران ارائه داده و انتظار می‌رود که در نسخه بعدی یا همان هواوی پی 10 دقیق‌تر و باکیفیت‌تر باشد.

به‌عنوان یادآوری گوشی هوشمند هواوی پی 9 دارای صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با وضوح 1920 در 1080 پیکسل، پردازنده Kirin 955، رم 3 گیگابایتی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی است که تا سقف 128 گیگابایت با کارت حافظه میکرو‌ اس‌دی ارتقا می‌یابد. این دستگاه از جنس فلز بوده و تنها 144 گرم وزن دارد. هواوی امسال پرچم‌دار خوبی را برای کاربران ارائه داد و اگرچه مدت زیادی از ورود به بازار آن نگذشته است، اما فروش خوبی برای آن پیش‌بینی می‌شود. حال باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر درباره هواوی پی 10 باشیم.

هواوی پی 10

دیدگاهتان را بنویسید