هوندا یک یخچال صندوق‌دار خودران بسیار جذاب معرفی کرده است

یخچال صندوق‌دار

هوندا یک یخچال صندوق‌دار خودران بسیار جذاب معرفی کرده است

هیچ‌وقت رابطه خوبی میان تکنولوژی و صنعت یخچال‌سازی وجود نداشته است ولی شرکت هوندا قصد دارد این موضوع را تغییر دهد و به همین منظور یخچال صندوق‌دار هوشمند جدیدی معرفی کرده است.

چندی پیش یخچال صندوق‌دار هوشمند شرکت کولست (Coolest) در کیک استارتر (Kickstarter) سرمایه‌ی خوبی جذب کرد ولی محصول‌ نهایی افتضاح از آب درآمد! حالا هوندا می‌خواهد این موضوع را به کلی تغییر دهد و در نمایشگاه توکیو موتور تمرکز زیادی بر روی روبوکاس گذاشته است. اما روبوکاس چیست؟ شرکت هوندا آن را شکل منحصر به‌فردی از حرکت الکتریکی می‌نامد که برای به واقعیت تبدیل کردن رویاها و ایده‌های هر فردی ساخته شده است. تنها تخیل شما است که کاربرد این محصول را محدود می‌کند، به عبارت دیگر:

این محصول یک یخچال صندوق‌دار خودران با چشم‌هایی از جنس LED است.

طراحی روبوکاس به وضوح شبیه طرح مفهومی ماشین الکتریکی این شرکت است که امسال معرفی شد. هوندا تصور می‌کند که مردم از روبوکاس در کافه‌های رو باز، ادویه فروشی ها و یا هر جایی که می‌روند، استفاده خواهند کرد. هوندا می‌گوید که شیوه‌ی منحصربه‌فرد و با مزه حرکت روبوکاس می‌تواند برای مردم جالب و سرگرم کننده باشد. یک صفحه لمسی نیز در پشت روبوکاس قرارا داده شده که می‌توانید از آن در مواقع لزوم استفاده کنید.

با توجه به هدف گذاری این شرکت برای این یخچال‌های صندوق‌دار و طراحی جالب و بامزه آن، می‌توان انتظار داشت که در بازار با استقبال خوبی از سوی مردم روبه رو شود.

1396-08-14

دیدگاهتان را بنویسید