ویژگی‌های تازه و جذاب فیفا ۲۲ معرفی شد

شهر سخت افراز: بازی FIFA ۲۲ برخی از قابلیت‌های جدید حالت کریر مود را رونمایی کرد. یکی از این قابلیت‌ها به شما اجازه می‌دهد تا علاوه بر دنبال کردن رویا‌های فوتبالی خود در قامت یک مربی یا بازیکن، اتفاقاتی مانند ساخت یک باشگاه فوتبال جدید را نیز تجربه کنید.

ویژگی‌های تازه و جذاب فیفا ۲۲ معرفی شد

این حالت به شکلی طراحی شده است که بتواند خصوصیات باشگاه‌داری و اتفاقات پیرامون آن را تا حد ممکن شبیه‌سازی کند. برای ساخت یک باشگاه جدید ابتدا می‌بایست لیگ مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس یک باشگاه را برگزینید و در آخر برای آن اسم بگذارید.

همچنین برای درست کردن فضایی جذاب و درگیرکننده همراه با حس رقابت، می‌توانید یک رقیب سنتی انتخاب کنید. بدیهی است که بازی شما با آن تیم رقیب، در طول فصل از اهمیت بیشتری برای هواداران و رسانه‌ها برخوردار خواهد بود.

ویژگی‌های تازه و جذاب فیفا ۲۲ معرفی شد

در ادامه می‌توانید یک کیت اختصاصی نیز برای باشگاه خود طراحی کنید و یک نشان اختصاصی نیز بر روی آن بنشانید. جالب‌ترین ویژگی جدید کریر مود فیفا ۲۲ را باید ساخت استادیوم دانست که از طریق انتخاب از میان چند گزینه و شخصی‌سازی الگوی چمن، رنگ صندلی و دیگر موارد ممکن می‌شود.

علاوه بر این، جو استادیوم نیز مطابق با علایق شما قابل تغییر خواهد بود؛ اتمسفر با تغییر سرود تماشاگران و سرود در هنگام گل قابل تنظیم است. ویژگی ساخت استادیوم برای باشگاه‌هایی که ورزشگاه اختصاصی آن‌ها در بازی موجود نیست نیز در نظر گرفته شده است.

ویژگی‌های تازه و جذاب فیفا ۲۲ معرفی شد

ترکیب تیم شما با توجه به لیگ کشوری که در آن مسابقه می‌دهید، با سیستم Squad Builder فیفا ۲۲ از تعدادی بازیکن با توانایی‌های متفاوت تشکیل می‌شود. شما می‌توانید برخی از خصوصیات بازیکنان را نیز خودتان کنترل کنید.

ویژگی‌های تازه و جذاب فیفا ۲۲ معرفی شد

پیشرفت و توسعه ترکیب تیم، رابطه‌ای مستقیم با عملکرد شما در طول فصل دارد و اگر بتوانید اهداف و معیار‌های انتخابی خود را با موفقیت بیشتری به اتمام برسانید، بودجه مالی پر و پیمان‌تری برای خود فراهم خواهید کرد. لازم به ذکر است که اهداف باشگاه، با توجه به گزینه‌های انتخابی شما در مورد هویتی که می‌خواهید تیمتان نماینده آن باشد، تعیین می‌شود.

کریر مود FIFA ۲۲ را می‌توانید به عنوان یک بازیکن نیز تجربه کنید؛ در این حالت مانند گذشته، شما قادر خواهید بود با تمرین‌های مختلف و موفقیت فردی در هر بازی، ویژگی‌ها و نمرات خود را بهبود بخشید و در نتیجه، پیشنهاد‌های بهتری از باشگاه‌های بزرگ‌تر دریافت کنید.

ویژگی‌های تازه و جذاب فیفا ۲۲ معرفی شد

کریر مود به عنوان بازیکن همچنین به شما اجازه می‌دهد که انتخاب کنید آیا دوست دارید به عنوان یار تعویضی به بازی بیایید یا خیر. شما در ادامه می‌توانید اعتماد مربی به خود را با کامل کردن خواسته‌هایی که در هر بازی برای شما در نظر می‌گیرد، جلب کرده و به یک بازیکن کلیدی برای تیمتان تبدیل شوید. اعتماد مربی همچنین به فاکتور اصلی در دعوت شدن شما به تیم ملی تبدیل خواهد شد.

کریر مود فیفا ۲۲ همچنین در ثبت کردن رکورد‌های شما به عنوان یک مربی یا بازیکن بهتر عمل خواهد کرد و اهداف آماری بیشتری برای این منظور در نظر گرفته شده است. همچنین انیمیشن‌های بروز شده‌ای که جو رختکن یا روند مذاکرات برای تمدید قرارداد را شبیه‌سازی می‌کنند، به بهبود تجربه نزدیک به واقعیت‌تر شما از یک بازی فوتبال نقش خواهند داشت.

ویژگی‌های تازه و جذاب فیفا ۲۲ معرفی شد

کمپانی کونامی چندی پیش به صورت رسمی نام فرنچایز خود را از PES به eFootball تغییر داد تا با فراهم کردن امکان بازی بین پلتفرم‌های مختلف به همراه امکاناتی پیشرفته‌تر، EA را شدیداً به چالش بکشد.

باید دید آیا تغییرات جدید کریر مود و بروزرسانی‌های احتمالی در حالت آلتیمیت تیم، فیفا را به روز‌های اوج باز خواهند گرداند یا اتفاقات به صورت دیگری رقم خواهند خورد.

دیدگاهتان را بنویسید