پخش تیزر ویدیویی گلکسی اس 8 سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017

پخش تیزر ویدیویی گلکسی اس 8 در نمایشگاه MWC 2017

سامسونگ به دنبال پخش تیزر ویدیویی گلکسی اس 8 در نمایشگاه MWC 2017

همانطور که احتمالا می‌دانید سامسونگ در تاریخ 26 فوریه (8 اسفند) و در خلال برگزاری نمایشگاه MWC 2017 بارسلونا میزبان یک رویداد خبری است. هرچند مدیرعامل بخش موبایل شرکت سامسونگ کمی پیشتر این قضیه را تایید کرده است که گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) نمی‌تواند ستاره‌ی این رویداد خبری باشد، چرا که کره‌ای‌ها قصد دارند پیش از عرضه رسمی پرچمدار آینده گوشی های هوشمند خود آن را تحت آزمایش های مختلفی قرار داده و از تمام جوانب آن اطمینان حاصل کنند.

تبلت گلکسی تب اس 3 ستاره رویداد سامسونگ

بر کسی پوشیده نیست که یک تبلت جدید به نام گلکسی تب اس 3 (Samsung Galaxy Tab S3) طی این مراسم رونمایی در معرض دید همگان قرار خواهد گرفت. شایعات ادعا می‌کنند که این تبلت از یک نمایشگر 9.6 اینچی آمولد با وضوح 2048×1535 پیکسل، چیپست اسنپدراگون 820 کوالکام و همچنین یک دوربین 13 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود و در دو نسخه وای فای و LTE روانه بازار خواهد شد.اما ظاهرا در کنار این تبلت، شانس آن را خواهیم داشت تا نگاهی گذرا به گلکسی اس 8 سامسونگ نیز بیندازیم.

آیا سامسونگ به تیزر 1 دقیقه‌ای گلکسی اس 8 اکتفا می‌کند؟

یک گزارش جدید از سوی کره منتشر شده است که ادعا می‌کند سامسونگ قصد دارد در این رویداد خبری، یک تیزر ویدیویی 1 دقیقه‌ای از پرچمدار جدید خودش را برای عموم پخش کند تا به نوعی از سبک طراحی آن پرده برداری کرده باشد. این سبک رونمایی از محصولات آینده، چندان هم برای طرفداران سامسونگ غریبه نیست؛ چرا که آن‌ها در انتهای مراسم رونمایی از پرچمدار خود گلکسی اس 7 موسوم به UNPACKED در MWC سال گذشته هم یک تیزر تبلیغاتی از ساعت هوشمند گیر اس 3 (Samsung Gear S3) رونمایی کردند. به هر ترتیب گجت نیوز تمامی اخبار و تحولات کنگره جهانی موبایل بارسلونا (از تاریخ 9 الی 12 اسفند ماه) را به صورت اختصاصی پوشش رسانه‌ای خواهد داد. ما را دنبال کنید.

1395-11-13

دیدگاهتان را بنویسید