پشتیبانی تماس‌های خطوط تلفن ثابت و تلفن همراه از سیستم ترجمه زنده اسکایپ

سیستم ترجمه زنده اسکایپ

امکان استفاده از سیستم ترجمه زنده اسکایپ در تماس‌های خطوط تلفن ثابت و تلفن همراه میسر شد

اسکایپ (Skype) نام نرم افزار مشهور شرکت مایکروسافت برای برقراری تماس و گفتگو است که طرفداران بسیاری را در سراسر دنیا دارد. پیشتر و در سال 2014 بود که توسعه‌دهندگان، سیستم ترجمه زنده را برای این نرم افزار معرفی کرده و با استقبال بسیار خوبی نیز رو به رو شدند. پس از گذشت دو سال، حالا سازندگان از پشتیبانی تماس‌های خطوط تلفن ثابت و گوشی های موبایل از سیستم ترجمه زنده اسکایپ (Skype Translator) خبر داده‌اند.

هرچند استفاده از سیستم ترجمه زنده اسکایپ رایگان نخواهد بود و کاربران پس از ثبت نام در برنامه ویندوز اینسایدر (Windows Insider Program) و دریافت آخرین نسخه بتا از اپلیکیشن اسکایپ، نیاز به پرداخت اشتراک آن خواهند داشت.

سیستم ترجمه زنده اسکایپ از 9 زبان مختلف و پرکاربرد پشتیبانی می‌کند

عملکرد این سیستم نیز دقیقا همانند حالتی‌ست که برای ارتباط با دوستان خود، از اپلیکیشن اسکایپ استفاده می‌کنید. پس از ورود، شماره‌گیر را انتخاب کرده و با سوئیچ به حالت “Translate”، زبان مورد نظر را انتخاب کنید. زمانی که مخاطب شما تلفن را جواب می‌دهد، پیامی با این مضمون که تماس شما در حال ضبط و ترجمه است، پخش خواهد شد. مابقی صحبت شما نیز با فاصله زمانی کوتاهی برای ترجمه انجام می‌شود.

در حال حاضر سیستم ترجمه زنده اسکایپ از 9 زبان مختلف انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، پرتغالی (برزیلی)، چینی (ماندارین)، آلمانی، ایتالیایی، روسی و عربی پشتیبانی می‌کند. از آنجایی که مبنای عملکرد این سیستم روی آموزش و یادگیری‌ست، شاید با مشکلاتی در ترجمه رو به رو شوید اما احتمالا چنین چیزی بهتر از عدم وجود مکالمه باشد.

1395-09-23

دیدگاهتان را بنویسید