پهپاد Yuneec H520 ، اولین محصول کمپانی یونیک برای مصارف تجاری و صنعتی

پهپاد Yuneec H520 ، اولین محصول کمپانی چینی یونیک برای استفاده‌های تجاری و صنعتی

پهپاد Yuneec H520 ، اولین محصول کمپانی یونیک برای مصارف تجاری و صنعتی

پهپاد Yuneec H520 ، اولین قدم شرکت پهپاد ساز چینی یونیک در راه ورود به عرصه ساخت محصولات تجاری است که در نمایشگاه IFA 2017 معرفی شده است.

مطمئنا کمپانی یونیک به عنوان بزرگ‌ترین رقیب شرکت چینی “DJI” در ساخت پهپادهای کوچک برای تصویر برداری‌های شخصی است،‌ اما در نمایشگاه ایفای آلمان، این کمپانی پهپاد Yuneec H520 خود را که 6 روتور داشته و برای مصارفی چون نظارت، ساخت ویدیوهای حرفه‌ای و استفاده‌های سنگین دیگر طراحی شده، معرفی کرد. محصول جدید یونیک H520 به نرم افزار ماموریتی، سیستم فرود کشویی و تعدادی از دوربین‌های گوناگون شامل دوربین حرارتی و دوربین دارای سنسور دو اینچی، مجهز است.

سیستم فرود پهپاد Yuneec H520 به‌ گونه‌ای است که به دوربین دستگاه دیدی 360 درجه می‌دهد و گیمبال تعبیه‌شده هم برای مصارف مختلف تا 20 درجه به سمت بالا کج می‌شود. برای تصویر برداری با این پهپاد، می‌توان از سه نوع سیستم مختلف استفاده کرد؛ نوع اول که حالت “E90” نام دارد، سنسور Sony Exmor یک اینچی با رزولوشن 20 مگاپیکسل را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. حالت دوم دوربین زاویه باز با سنسور 1/2.3 اینچیِ CMOS برای استفاده‌های نظارتی در مکان‌های صنعتی است و حالت سوم هم دوربین دوگانه‌ای را در دسترس قرار می‌دهد که به طور هم‌زمان تصویری حرارتی و معمولی را از سوژه ثبت می‌کند.

پهپاد Yuneec H520 ، اولین محصول کمپانی چینی یونیک برای استفاده‌های تجاری و صنعتی

پهپاد Yuneec H520 یک ریموت کنترل اندرویدی حرفه را هم به همراه دارد؛ این کنترل مجهز به نمایشگری 7 اینچی و لینک دانلود ویدیو 720P real-time است و از طریق پورت HDMI به نمایشگرهای دیگر متصل می‌شود. نرم افزار DataPilot نصب بر روی این ریموت هم اطلاعات مناسبی را در اختیار هدایتگر قرار می‌دهد.

پهپاد Yuneec H520 یک محصول برای استفاده‌های مخصوص است که به نسبت نوع آپشن‌هایی که خریدار درخواست می‌کند، با رنج قیمت بین 1999 تا 4699 دلار عرضه خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

1396-06-08

دیدگاهتان را بنویسید