کاهش قیمت میت 9 از نزدیک شدن به معرفی هواوی میت 10 خبر می‌دهد

کاهش قیمت میت 9 از نزدیک شدن به معرفی هواوی میت 10 خبر می‌دهد

کاهش قیمت میت 9 از نزدیک شدن به معرفی هواوی میت 10 خبر می‌دهد

قیمت مدل‌های مختلف خانواده هواوی میت 9 کاهش پیدا کرده است. این می‌تواند دلیلی بر نزدیک شدن به زمان معرفی هواوی میت 10 (Huawei Mate 10)، فبلت پرچمدار جدید این کمپانی باشد. به ادعای هواوی،‌ میت جدید رقیب مستقیم آیفون 8 خواهد بود.

ریچارد یو مدیرعامل گروه محصولات مصرفی هواوی عنوان کرده است که گوشی هواوی میت 10 رقیبی قدرتمند برای آیفون 8 اپل خواهد بود. اینگونه به نظر می‌رسد که این کمپانی در نظر دارد تا میت 10 را در ماه اکتبر رونمایی کند. قیمت میت 9 نیز اینک نسبت به زمان عرضه آن در سال گذشته با کاهش همراه بوده است که خود نشانه‌ای از نزدیک شدن به زمان معرفی هواوی میت 10 خواهد بود.

هواوی میت 9 پرو همراه با یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی پیشتر با قیمت 704 دلار به فروش می‌رسید، اما حالا قیمت آن به 565 دلار کاهش پیدا کرده است. در سمتی دیگر نسخه اصلی هواوی میت 9 نیز مجهز به رم 4 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی با کاهش قیمت به 465 دلار رسیده است. این کاهش قیمت در نسل‌های فعلی پرچمدار سری میت هواوی نمی‌تواند هیچ دلیل دیگری به جز اینکه به زمان معرفی هواوی میت 10 نزدیک است نمی‌تواند داشته باشد.

کاهش قیمت میت 9 از نزدیک شدن به معرفی هواوی میت 10 خبر می‌دهد

برو لی،‌ نایب رئیس گروه فروش شرکت هواوی نیز اخیرا این خبر را تایید کرده است که میت 10 یک فبلت قدرتمند خواهد بود و بالاترین سطح از عملکرد یک گوشی هوشمند را ارائه می‌کند. Mate 10 از یک نرم افزار بهبودیافته بهره‌مند خواهد بود و علاوه بر پشتیبانی از عملکرد بهینه شده 4G، می‌تواند پشتیبانی از اتصال 5G‌ را نیز در اختیار کاربرانش قرار دهد. دیگر بخش مهم بهبود یافته در این فبلت نسبت به نسل پیشین آن، دوربینش خواهد بود.

زمان معرفی هواوی میت 10 اواسط مهرماه است

حتی اگر هواوی رسما دعوتنامه‌های مراسم معرفی هواوی میت 10 را ارسال نکند هم ما با اطمینان خاطر می‌گوییم که این رویداد در 16 اکتبر (24 مهرماه)‌ در شهر مونیخ آلمان برگزار خواهد شد. شایعات ادعا می‌کنند این نسخه نیز نظیر نسل پیشین خود در دو مدل مختلف میت 10 و میت 10 پرو به عرضه درخواهد آمد. حتی این امکان وجود دارد مدل سومی به نام میت 10 لایت با مشخصاتی پایین‌رده‌تر نیز به فروش برسد. تفاوت میت 10 و مدل پرو آن در نسبت ابعاد متفاوت آنهاست. ظاهرا میت 10 پرو از یک نمایشگر با حداقل حاشیه برخوردار است و مدل اصلی میت 10 از نمایشگری معمولی بهره می‌برد. همچنین به نظر می‌رسد میت 10 از یک اسکنر اثر انگشت جلویی برخوردار است، اما مدل پرو آن به اسکنر پشتی مجهز خواهد بود. هر دو مدل همچنین از چیپست کایرین 970 ساخت خود شرکت هواوی قدرت لازم را دریافت خواهند کرد.

1396-05-31

دیدگاهتان را بنویسید