کشف اکسیر جوانی با ترکیب سه ماده‌ی خوراکی؛ آزمایش بر روی موش‌ها موفقیت‌آمیز بود

اکسیر جوانی

کشف اکسیر جوانی با ترکیب سه ماده‌ی خوراکی؛ آزمایش بر روی موش‌ها موفقیت‌آمیز بود

دانشمندان ادعا می‌کنند که موفق به کشف اکسیر جوانی شده‌اند. این دانشمندان آمریکایی با ترکیب مواد طبیعی آووکادو، کلم بروکلی و خیار ماده‌ای را ساخته‌اند که اثرات ضد پیری فوق‌العاده‌ای را بر روی موش‌های آزمایشگاهی داشته است.

چند دانشمند آمریکایی پس از انجام تحقیقات بسیار به این نتیجه رسیدند که ترکیب آووکادو، کلم بروکلی و خیار می‌تواند موجب جوان ماندن فرد بشود. آزمایشات انجام گرفته بر روی موش‌های آزمایشگاهی موفقیت‌آمیز بوده و محققان امیدوارند که این خاصیت بر روی انسان‌ها نیز اثرگذار باشد.

دانشمندان به موش‌هایی که سن بالاتری دارند، مایعی حاوی ترکیب طبیعی NMN دادند و پس از بررسی سلامت و قوای بدنی موش‌ها متوجه شدند که نمونه‌های مورد آزمایش قرار گرفته نسبت به سایر نمونه‌ها از شرایط بهتری برخوردار هستند. این دسته از موش‌ها، سطح فعالیت بالاتری دارند و تراکم استخوانی و ماهیچه‌ای بهتری نیز پیدا کرده‌اند.

آزمایش اکسیر جوانی بر روی گروهی از داوطلبان آغاز شده است

از دیگر علائمی که بر اثر مصرف آب حاوی NMN در موش‌ها مشاهده شده است می‌توان به بهبود سیستم ایمنی، عملکرد کبد و قدرت بینایی و همین‌طور کاهش وزن اشاره کرد. گفته می‌شود که بررسی‌های کلینیکی بر روی گروهی از افراد داوطلب آغاز شده است و دانشمندان امیدوارند که این اکسیر جوانی بتواند برای انسان‌ها نیز همان اثرات شگفت انگیز را به همراه داشته باشد.

1395-08-09

دیدگاهتان را بنویسید