کنسول نینتندو سوییچ – Nintendo Switch : مشخصات فنی و قیمت

کنسول نینتندو سوییچ

کنسول نینتندو سوییچ رسما رونمایی شد؛ مشخصات فنی + قیمت

زمانی که شایعات خبر از عرضه کنسول نینتندو سوییچ با قیمت 250 دلار می‌دادند، تمامی علاقه‌مندان به این دستگاه جذاب امیدوار بودند که قیمت نهایی Nintendo Switch فراتر از قیمت ذکر شده نروند. متاسفانه این اتفاق رخ نداد ساعاتی پیش قیمت کنسول نینتندو سوییچ رسما توسط این شرکت اعلام شد. این کنسول با قیمت 300 دلار و از تاریخ سوم مارس 2017 (13 اسفند ماه) به فروش خواهد رسید.

در طول مراسم رونمایی رسمی که از این کنسول انجام گرفت، نینتندو همچنین اطلاعات اضافی‌تری را از کنسول نینتندو سوییچ در اختیار خبرنگاران گذاشت که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به وجود یک نمایشگر لمسی اشاره کرد. به نظر می‌رسد که کمپانی نینتندو آرزوی دیرینه داشتن یک کنسول همراه با قابلیت‌های لمسی نظیر تکنولوژی به کار رفته در گوشی های امروزی را برای علاقه‌مندان به دنیای بازی‌ها به ارمغان آورده است.

کنسول نینتندو سوییچ

نام دسته های کنسول نینتندو سوییچ “JoyCon” خواهد بود

همانطور که چندین مدت قبل در شایعات آمده بود، کنترلرهای این کنسول به نام “JoyCon” دارای دکمه‌ای هستند که قادر به تهیه اسکرین شات و اشتراک گذاری آن در شبکه‌های اجتماعی بوده و پس از دریافت یک به روزرسانی قابلیت ضبط ویدیو و اشتراک گذاری آن نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در اینجا یک مداون قرمز کاربردی نیز وجود دارد که می‌تواند حرکت دست کاربران را نظیر دسته کنسول نینتندو وی به نام “Wiimote” حدس بزند. دسته های کنسول نینتندو سوییچ علاوه بر این دارای بازخورد فشاری و سنسورهای حرکتی داخلی نیز هستند.

کنسول نینتندو سوییچ

از دیگر ویژگی‌های کنسول بازی جذاب شرکت نینتندو می‌توان به وجود 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه با پشتیبانی از کارت های حافظه میکرو SDXC اشاره کرد. Nintendo Switch زمانی که از برق خارج می‌شود، می‌تواند به لطف یک باتری بین 2.5 الی 6 ساعت بسته به بازی که شما می‌کنید روشن بماند. این باتری را می‌توانید با استفاده از یک کابل USB نوع C شارژ کنید. اما خبر خوب برای علاقه‌مندان به بازی‌های آنلاین، ارائه سرویس‌های پرداختی نظیر ایکس باکس لایو گلد و پلی استیشن پلاس توسط شرکت نینتندو است. هرچند در حال حاضر اطلاعات دقیقی از این سرویس پرداختی به انتشار نرسیده و باید برای آشنا شدن با آن انتظار بیشتری بکشیم.

1395-10-24

دیدگاهتان را بنویسید