گلکسی اس 8 احتمالا به یک قلم استایلوس جانبی مجهز می‌شود

گلکسی اس 8 احتمالا به یک قلم استایلوس جانبی مجهز می‌شود

گلکسی اس 8 احتمالا به یک قلم استایلوس جانبی مجهز می‌شود

با توجه به اتفاقاتی که در چند ماه اخیر برای طرفداران دیوایس های سامسونگ پیش آمده است، حالا آنها بیش از هر زمان دیگری در سال های گذشته منتظر رونمایی از پرچمدار جدید کمپانی کره‌ای هستند. به نظر می‌رسد که سامسونگ نیز برنامه‌ریزی کرده داشته تا گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) را به محصولی خواستنی و جذاب‌تر از نسل های قبلی تبدیل کند.

اگر اخبار لو رفته از سوی خبرگزاری‌های چینی حقیقت داشته باشد، گلکسی اس 8 به یک قلم استایلوس جانبی مجهز خواهد شد و در صورت عملی شدن این اتفاق، اس 8 به اولین محصول از گلکسی‌های سری اس کمپانی کره‌ای تبدیل خواهد شد که با یک قلم دیجیتالی روانه‌ی بازار می‌شوند. قلم‌های استایلوس یا سری اس سامسونگ تا به حال تنها به همراه فبلت‌های سری نوت عرضه می‌شدند، اما با توجه به جمع‌آوری گلکسی نوت ۷ از بازار، به نظر میرسد که سامسونگ به نوعی قصد دارد نیازهای علاقه‌مندان به سری نوت را نیز در گلکسی اس 8 پیش‌بینی کند.

گمانه‌‌زنی درباره‌ی ابعاد نمایشگر گلکسی اس 8

گلکسی اس 8 احتمالا به یک قلم استایلوس جانبی مجهز می‌شود

طبق گزارشاتی که تا به الان منتشر شده است، ارقام متنوعی از ۵.۱ اینچ تا ۶.۲ اینچ برای نمایشگر این محصول پیش‌بینی شده است. بنابر این در شرایط حداقلی، ما با یک محصول ۵ اینچی مواجه خواهیم بود. بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که گلکسی اس 8 به یک قلم مجهز شود تا کاربران از طریق آن بتوانند تجربه‌ی جذاب‌تری از کار با اسمارت فون پیشرفته‌ی خود داشته باشند.

همچنین نکته‌ی حائز اهمیت اینجاست که طبق اطلاعات پست منتشر شده در شبکه‌ی اجتماعی ویبو، احتمال این که قلم استایلوس در بدنه‌ی گلکسی اس 8 قرار بگیرد، بسیار پایین است. در واقع با توجه به این که طراحی این محصول در هر نسل ظریف‌تر شده و با ضخامت کمتری روانه‌ی بازار می‌شود، احتمال اینکه یک خشاب مخصوص برای قرار دادن قلم استایلوس آن تعبیه شود، بسیار کم است.

بنابراین این قلم به صورت یک ابزار جداگانه و در کنار لوازم جانبی دیگر به همراه این نسل جدید روانه‌ی فروشگاه‌ها خواهد شد. همچنین با توجه به این که احتمالا سامسونگ در سال ۲۰۱۷ محصول جدیدی را نیز در سری نوت خود معرفی خواهد کرد، مدیران این برند محبوب نمی‌خواهند که گلکسی‌های سری اس بیش از حد وارد قلمرو فبلت‌های نوت شوند و توجیه‌پذیری خرید آنها برای کاربران از بین برود.

1395-10-08

دیدگاهتان را بنویسید