گلکسی اس 9 سامسونگ دارای تراشه اسنپدراگون 845 خواهد بود [شایعه]

گلکسی اس 9 سامسونگ

گلکسی اس 9 سامسونگ دارای تراشه اسنپدراگون 845 خواهد بود [شایعه]

گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) بالاخره معرفی شد و حالا همه می‌دانیم که پرچمدار بزرگ بعدی سامی، گوشی گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsumg Galaxy S9) خواهد بود.

همانطور که می‌دانید، هنوز حدس و گمان پیرامون مشخصات دقیق پرچمدار بعدی سری اس کره‌ای‌ها زود است. گفته می‌شود سامسونگ از این پرچمدار خود در سال 2019 میلادی رونمایی خواهد کرد، اما با این وجود چنین چیزی از سوی مسئولان این شرکت تایید یا رد نشده است. اما حالا به لطف برخی از منابع در فروم معروف و معتبر XDA، اطلاعاتی پیرامون گلکسی S9 به دستمان رسیده است.

طبق اطلاعات منتشر شده در این گزارش جدید، گلکسی اس 9 سامسونگ از تراشه اسنپدراگون 845 بهره می‌برد که نسل جدید از چیپست اسنپدراگون 835 سال جاری خواهد بود. البته این موضوع آنچنان غافلگیرکننده نبود چرا که اخیرا خبر دیگری نیز پیرامون آن منتشر شد و در آن از Galaxy S9 سامسونگ به عنوان اولین پرچمدار همراه با اسنپدراگون 845 یاد شده بود.

در این گزارش همچنین از اندروید 8.0 اوریو به عنوان سیستم‌ عامل پیش‌فرض گلکسی S9 سامسونگ یاد شده است. این موضوع نیز آنچنان دور از انتظار نبود، چرا که معرفی گلکسی اس 9 سامسونگ با هر سیستم‌ عامل دیگری به غیر از اوریو ما را غافل‌گیر خواهد کرد. اما خبر ناامیدکننده در این گزارش مربوط به حسگر اثرانگشت پرچمدار بعدی کره‌ای‌ها است. منابع فروم XDA معتقدند این سنسور کماکان در بخش پشتی دستگاه قرار خواهد داشت و بدین ترتیب یکپارچه شدن این حسگر با صفحه نمایش همچنان دور از دسترس است.

از جمله دیگر اطلاعات لو رفته در این گزارش می‌توان به صفحه نمایش کیو اچ دی پلاس با ابعاد 18.5:9، حافظه رم 4 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 64 گیگابایت اشاره کرد. البته تمامی این مشخصات مربوط به گوشی گلکسی اس 9 سامسونگ است و نسخه پلاس این محصول به احتمال فراوان مشخصات بهتری را به همراه دارد. اما به هر حال همانطور که در بالا اشاره کردیم، حدس و گمان پیرامون مشخصات دقیق این پرچمداران در این بازه زمانی زود است و این اطلاعات را نمی‌توان به سادگی باور کرد.

1396-06-08

دیدگاهتان را بنویسید