گوشی الفون پی 20 با 6 گیگابایت رم دو کاناله همراه خواهد بود

الفون پی 20

گوشی الفون پی 20 با 6 گیگابایت رم دو کاناله همراه خواهد بود

آخرین اتفاقی که در حال حاضر در ساختار گوشی‌های هوشمند در حال شکل گیری است، نقل مکان از 4 گیگابایت رم و رسیدن به رم عظیم 6 گیگابایتی است. در بازار گوشی‌های هوشمند گزینه‌های زیادی از تلفن‌های همراه مجهز به 6 گیگابایت رم وجود ندارد؛ اما گویا Elephone تصمیم گرفته تا گوشی الفون پی 20 (Elephone P20) را به 6 گیگابایت رم مجهز کرده و آن را روانه بازار کند.

گفته می‌شود که گوشی الفون P20 با 6 گیگابایت رم از دو کانال مموری برخوردار شده و چنین ویژگی باعث شده تا بسیار سریع‌تر از گوشی‌های دارای مموری تک کانال طبیعی عمل کند. وجود رم بیشتر در یک دستگاه موجب می‌شود تا کار کردن با آن لطیف‌تر و دلچسب‌تر گردد؛ بنابراین چندوظیفگی عملکرد بهتری را از خود نشان داده و برنامه‌های سنگینی که در پس‌زمینه در حال اجرا شدن هستند را می‌توانید به‌دست فراموشی بسپارید. دیگر چنین برنامه‌هایی هیچ خللی در هنگام کار کردن با گوشی ایجاد نکرده و گوشی روان‌تر کار خواهد کرد.

الفون پی 20 با 6 گیگابایت رم دو کاناله همراه خواهد بود

گفته می‌شود که با چنین ویژگی منحصر بفردی سرعت کلاک پردازنده مرکزی تا 1866 مگاهرتز بالا رفته، پهنای باند تا 70 درصد بهبود یافته و این درحالیست که مصرف انرژی تا 50 درصد کاهش می‌یابد. از دیگر مشخصات گوشی الفون پی 20 می‌توان به تراشه Helio P20 اشاره کرد. این دستگاه در یک بدنه تمام فلزی با نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی (رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل) خودنمایی می‌کند. دوربین 12 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f 1.7 در پنل پشتی آن جای گرفته و سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو مدیریت نرم‌افزاری آن را بر عهده دارد.

در روزهای آینده مسلما خبرهای بیشتری به‌گوش خواهد رسید. فعلا که بازار گوشی‌های هوشمند داغِ داغ است و کمپانی الفون نیز این را به‌خوبی می‌داند. با این وجود باید منتظر گوشی قدرتمند دیگری از یک کمپانی سازنده باشیم. با گجت نیوز همراه باشید تا خبرهای بیشتری را درباره این مدل به شما ارائه دهیم. قیمت الفون پی 20

دیدگاهتان را بنویسید