گوشی جیونی اس 11 معرفی شد؛ نمایشگر 6 اینچی AMOLED در کنار چهار دوربین

گوشی جیونی اس 11 معرفی شد؛ نمایشگر 6 اینچی AMOLED در کنار چهار دوربین

گوشی موبایل جیونی اس 11 (Gionee S11) معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، ویژگی ها و قابلیت ها و قیمت این گوشی چینی تازه وارد آشنا می‌شویم.

جیونی کمپین تبلیغاتی گوشی موبایل جدید و جذاب خود را آغاز کرد. البته تا رونمایی رسمی آن حدود ده روز زمان باقی مانده است، اما اکنون از بیشتر مشخصات فنی آن آگاه هستیم. جیونی اس 11 یک گوشی دارای نمایشگر 6 اینچی و مجهز به نسبت ابعاد تصویر 18:9 است. پنل این صفحه نمایش دارای رزولوشن فول اچ‌دی، از نوع AMOLED است.

جیونی اس 11

جیونی اس 11 یک گوشی میان‌رده است

یکی دیگر از مهمترین ویژگی‌های جیونی اس 11 در کنار داشتن نمایشگری عریض و باکیفیت، مجهز شدن به چهار دوربین است؛ در پنل پشتی یک دوربین دوگانه مجهز به سنسورهای 16 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی و در جلوی دستگاه یک دوربین متشکل از سنسورهای 16 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی قرار دارد. از نظر سبک کلی طراحی می‌توان آن را شبیه به وان پلاس 5 تی و همچنین اوپو آر 11 اس دانست، با این تفاوت که به تعداد دوربین‌های بیشتری مجهز شده است.

جیونی اس 11 در سه رنگ آبی، طلایی و صورتی عرضه خواهد شد. این یک گوشی پرچمدار نیست، به همین دلیل به استفاده از تراشه میان‌رده مدیاتک MT6763 در آن بسنده شده است. باتری این گوشی موبایل 3 هزار و ششصد میلی‌آمپر ساعتی است. انتظار داریم قیمت محصول و زمان عرضه آن به بازار، در روز رونمایی رسمی مشخص شود. تاریخ رونمایی بیست و ششم نوامبر (پنج آذر) است.

1396-08-23

دیدگاهتان را بنویسید