گوشی شیائومی میکس اوو با چیپست اسنپدراگون 835 در راه است

گوشی شیائومی میکس اوو (Xiaomi Mix EVO)

گوشی شیائومی میکس اوو با چیپست احتمالی اسنپدراگون 835 در راه است

سال 2016 میلادی شاهد عرضه یک سورپرایز بزرگ از سوی شرکت چینی شیائومی به نام Xiaomi Mi MIX بودیم. هرچند گوشی می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2) این شرکت نیز بسیار توانمند و جذاب به نظر می‌رسد، اما ستاره واقعی رویداد خبری شیائومی در اکتبر سال گذشته، گوشی 6.4 اینچی شیائومی می میکس بود. در کنار این گوشی، شایعات خبر از عرضه مدل نانو می میکس در آینده‌ای نزدیک می‌دادند. حال این گوشی با نام کامل شیائومی میکس اوو (Xiaomi Mix Evo) در وب‌سایت امتیازگیری Geekbench دیده شده است.

گوشی شیائومی میکس اوو - Xiaomi Mix EVO

این گوشی که از نام میکس استفاده می‌کند، در واقع مدل Evo آن خواهد بود که نسبت به نسل فعلی از بهبودهای نسبتا مناسبی برخوردار است. همان‌طور که شما در تصویر بالا نیز می‌توانید مشاهده کنید، این گوشی با مدل رم 4 گیگابایتی رویت شده است، اما با توجه به این که گوشی می میکس هم در کنار مدل 6 گیگابایتی صاحب یک مدل 4 گیگابایتی است، انتظار می‌رود گوشی شیائومی میکس اوو نیز در دو نسخه مشابه روانه بازار شود.

این موبایل چینی می‌تواند از یک چیپست تازه معرفی شده از سوی شرکت کوالکام به نام اسنپدراگون 835 بهره‌ ببرد. بی‌تردید بسیاری از گوشی های بالارده سال جاری از چیپست مذکور استفاده خواهند کرد. این درحالی‌ست که گوشی می میکس از یک چیپست اسنپدراگون 821 بهره می‌برد و همین ارتقا می‌تواند مقدمه‌ای بر بهبود کلی عملکرد گوشی Xiaomi Mix Evo از عمر باتری گرفته تا مصرف بهینه‌تر انرژی و قدرت بیشتر پردازش باشد. لازم به ذکر است میکس اوو موفق شده در حالت تک هسته‌ای امتیاز 1918 و در حالت چند هسته‌ای امتیاز 5689 را به نام خود ثبت کند.

انتظار ملاقات با شیائومی میکس اوو در MWC 2017

به جز موارد فوق، اطلاعات بیشتری از گوشی شیائومی میکس اوو در دست نیست. اگر چه انتظار می‌رود نمایشگر 6.4 اینچی در این گوشی تکرار شود و اغلب ارتقا آن مربوط به بخش سخت افزاری داخلی شود. اگر همه چیز طبق روال پیش برود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم شیائومی از این تلفن اندرویدی جذاب در نمایشگاه MWC 2017 ماه آینده رونمایی کند. لازم به ذکر است گجت نیوز آخرین اخبار مربوط به کنگره جهانی موبایل را پوشش خبری خواهد داد.

1395-10-28

دیدگاهتان را بنویسید