گوشی های جدید نوکیا به زودی با اپلیکیشن Lumia Camera UI عرضه خواهند شد

اپلیکیشن دوربین نوکیا 3

گوشی های جدید نوکیا به زودی با اپلیکیشن Lumia Camera UI عرضه خواهند شد

به تازگی پتنتی از اپلیکیشن Lumia Camera UI ، به مالکیت نوکیا رویت شده که می‌تواند در آینده نرم افزار دوربین گوشی های جدید نوکیا باشد.

سه گوشی هوشمند برند نوکیا برای بازار امسال عرضه شده‌اند، اما برخی دیگر از آن‌ها نیز تا پایان سال 2017 روانه بازار خواهند شد. کمپانی فنلاندی اچ ام دی گلوبال با موفقیت بسیاری از پتنت‌های طراحی مایکروسافت را پس از آن که از شرکت نوکیا خرید در جهتی درست مورد استفاده قرار داده است که شامل گوشی های هوشمند، تبلت ها و سایر محصولات بوده و همگی روانه بازار خواهند شد.

هرچند که مایکروسافت همچنان صاحب علائم تجاری تکنولوژی‌های “PureView”، “ClearBlack” و “PureMotion” است، اما بیش از 500 پتنت طراحی شده توسط شرکت ردموندی به اچ ام دی گلوبال منتقل شده است. این ثبت اختراع‌ها به اچ ام دی اجازه خواهند داد تا بدون ترس از مشکلات حقوقی، به بهبود محصولاتش بپردازد. یکی از این پتنت‌های طراحی که اینک اچ ام دی صاحب آن است، اپلیکیشن Lumia Camera UI یا در اصل یک رابط کاربری مخصوص دوربین گوشی های هوشمند است.

اپلیکیشن Lumia Camera UI

اپلیکیشن Lumia Camera UI

رابط کاربری معمولی دوربین گوشی‌های نوکیا

در حال حاضر هیچ یک از گوشی های هوشمند برند نوکیا عرضه شده توسط اچ ام دی از یک رابط کاربری دوربین جذابی برخوردار نیستند، بنابراین این پتنت جدید احتمالا می‌تواند خیلی زود وارد دنیای گوشی های نوکیا شود. ما امیدواریم نه تنها گوشی های اندرویدی قابل ارائه در پایان سال شرکت اچ ام دی از اپلیکیشن Lumia Camera UI برخوردار باشند، بلکه گوشی های کنونی نوکیا نیز از چنین رابط کاربری دوربینی بهره‌مند شوند.

لزوم تغییر نام اپلیکیشن Lumia Camera UI

با تمام این تفاسیر از آنجایی که برند لومیا هنوز هم تحت مالکیت مایکروسافت است، انتظار می‌رود در صورتی که شاهد انتشار اپلیکیشن Lumia Camera UI بودیم، آن با نامی متفاوت از لومیا در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

1396-05-08

دیدگاهتان را بنویسید