گوشی های موتورولا سریع‌ترین دریافت کننده به‌روزرسانی‌های اندروید

گوشی های موتورولا

گوشی های موتورولا ؛ سریع‌ترین دریافت کننده به‌روزرسانی‌های اندروید

بر اساس گزارش تازه‌ای که در وب‌سایت 9to5Google منتشر شده است، گوشی های موتورولا سریع‌ترین دریافت کننده‌های به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید هستند. بر اساس این گزارش پس از موتورولا گوشی‌های برند ال جی، اچ تی سی، سونی، زد تی ای و سامسونگ در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند. هرچند که از طرف سامسونگ و ال جی خبرهای خوبی مبنی بر بهبود روند این به‌روزرسانی‌ها به گوش می‌رسد.

به فکر خرید یک گوشی هوشمند جدید افتاده‌اید؟ اگر برای شما بسیاری از موارد نظیر پشتیبانی از گوشی‌تان پس از خرید (نظیر دریافت به‌روزرسانی‌های اندروید) مهم است، حتماً این مطلب را تا انتها بخوانید. در کنار سیستم عامل اندروید، مشکل بزرگی که تولیدکنندگان با آن مواجه هستند، سرعت پایین انتشار به‌روزرسانی‌ها است. حال اگر دریافت این به‌روزرسانی‌ها برای شما مهم است، خرید گوشی های موتورولا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

طبق گزارش تازه‌ای که وب‌سایت 9to5Google آن را به انتشار رسانده، در بین تولیدکنندگانی که به‌روزرسانی‌های مختلف سیستم عامل اندروید را برای دستگاه‌های خود عرضه می‌کنند موتورولا موفق‌تر از سایر رقبا عمل کرده است. این دقیقاً مشابه گزارشی است که عنوان می‌کند گوشی های اکسپریا سونی پایدارترین محصولات اندرویدی بازار هستند. هرچند که این گزارش بر اساس اطلاعات اندروید 6.0 مارشمالو کاربران آمریکایی گوشی‌های هوشمند اندرویدی به دست آمده است و ممکن است در مناطق مختلف دنیا نتایج دیگری به دست آید!

گوشی های موتورولا

گوشی های موتورولا در رده اول و سامسونگ در رده ششم

در رده دوم سریع‌ترین دریافت کننده به‌روزرسانی‌های اندرویدی پس از گوشی های موتورولا ، نام گوشی‌هایی با برند ال جی، اچ تی سی، سونی، زد تی ای و در انتها سامسونگ دیده می‌شود. هرچند که ال‌جی قصد دارد با نصب پیش‌فرض اندروید 7.0 نوقا بر روی گوشی معرفی نشده LG V20 معادلات را بر هم بزند. همچنین این شرکت اخیراً نسخه پیش‌نمایش اندروید 7.0 نوقا را در اختیار کاربران گوشی کره‌ای ال‌جی جی 5 نیز گذاشته است که با کنار هم گذاشتن قطعات این پازل می‌توان گفت ال‌جی می‌خواهد در عرضه به‌روزرسانی‌های سیستم عامل اندروید جزو پیشگامان و آوانگاردها باشد.

در این بین سامسونگ نیز در حال کار است تا بتواند سرعت ارائه این به‌روزرسانی‌ها را افزایش دهد. از این شرکت خبر می‌رسد که طی 2 الی 3 ماه آینده قرار است به‌روزرسانی اندروید 7.0 نوقا در اختیار کاربران گوشی‌های گلکسی نوت 7، تازه‌ترین پرچم‌دار سامسونگ قرار گیرد.

1395-05-28

دیدگاهتان را بنویسید