گوشی هواوی 7 پلاس به مناسب 30 سالگی فعالیت هواوی و KFC در چین معرفی شد

گوشی هواوی 7 پلاس

گوشی هواوی 7 پلاس به مناسب 30 سالگی فعالیت هواوی و KFC در چین معرفی شد

دو کمپانی هواوی و KFC در اقدامی مشترک، به مناسب سی‌امین سالگرد فعالیتشان در چین، گوشی هواوی 7 پلاس را به صورت محدود عرضه می‌کنند.

KFC نام رستوران زنجیره‌ای آمریکایی است که سال 1987 اولین فروشگاهش در چین افتتاح شد. در سمت مقابل، هواوی نیز دقیقا در همان سال فعالیتش را آغاز کرد. این موضوع باعث شد تا اقدام مشترک این دو شرکت برای عرضه گوشی هواوی 7 پلاس شکل گیرد.

این محصول  با شماره مدل SLA-AL00 معرفی شده و از اسنپدراگون 425 استفاده می‌کند و 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا تا 128 گیگابایت آن را همراهی می‌کند.

همچنین یک نمایشگر 5 اینچی نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده که رزولوشن معمولی 1280 در 720 پیکسل دارد و باتری 3020 میلی‌آمپر ساعتی آن به خوبی انرژی مورد نیاز را تامین خواهد کرد. دوربین پشتی این دستگاه 13 مگاپیکسل عنوان شده و با قیمت 161 دلار در چین فروخته می‌شود.

هواوی 7 پلاسگوشی هواوی و KFC تنها قرار است در تعداد 5000 واحد تولید شود و KFC نیز اعلام کرده که قابلیت تازه‌ای را به نسخه‌ی چینی اپلیکیشن خود اضافه خواهد کرد. این قابلیت K-music نام دارد و به کاربران اجازه می‌دهد موسیقی دلخواه خود را از سلکشن از پیش تعیین شده انتخاب و در هر کدام از رستوران‌های KFC در چین پخش کنند.

گفتنی است که این سرویس  در حال حاضر به طور انحصاری در اختیار کاربران گوشی های هواوی قرار می‌گیرد و تا پایان همین ماه کاربران باقی برندها نیز از این امکان بهره مند خواهند شد.

1396-04-21

دیدگاهتان را بنویسید