گوشی هوشمند تاشو ال جی تا سه ماهه پایانی سال 2017 عرضه می‌شود

گوشی هوشمند تاشو ال جی

گوشی هوشمند تاشو ال جی تا سه ماهه پایانی سال 2017 عرضه می‌شود

در روزهایی که اخبار مربوط به گوشی موبایل تاشوی سامسونگ بسیار داغ است، دیگر سازندگان نیز ساکت ننشسته و برنامه‌هایی اختصاصی برای توسعه یک گوشی هوشمند تاشونده یا همان منعطف دارند که از جمله این شرکت‌ها می‌توان به کمپانی کره‌ای ال جی اشاره کرد. اگرچه هنوز هیچ منبعی به صورت رسمی خبر توسعه محصولات تاشوی این شرکت را تایید نکرده، اما براساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، گوشی هوشمند تاشو ال جی تا سه ماهه پایانی سال 2017 میلادی وارد بازار تلفن های همراه می‌شود.

تکنولوژی گوشی هوشمند تاشو ال جی پیشرفته‌تر از گوشی مشابه سامسونگ خواهد بود

به‌نظر می‌رسد گوشی هوشمند تاشو ال جی درست بعد از عرضه گوشی مشابه سامسونگ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین باید اشاره داشته باشیم که ال جی، بیش از 3 سال زمان را صرف توسعه این گوشی تاشونده کرده و در فاز اول، بیشتر از 100 هزار دستگاه را تولید و روانه بازار خواهد کرد. اما شاید هیچ‌کدام از این موارد نتواند به اندازه خبر پیشرفته‌تر بودن گوشی هوشمند تاشو ال جی از گوشی سامسونگ جذاب‌تر باشد!

هرچند هنوز این اطلاعات به صورت رسمی توسط شرکت ال جی تایید نشده و این احتمال نیز وجود دارد که عرضه گوشی تاشوی این شرکت به زمان دیگری موکول شود. لازم به ذکر است که ال جی، مسئول تامین صفحه نمایش های خمیده برای شرکت‌های هواوی، اپل و گوگل نیز خواهد بود که نشان می‌دهد تکنولوژی مورد نیاز برای توسعه گوشی هایی با نمایشگر خمیده در اختیار این شرکت قرار دارد.

رقابت ال جی و سامسونگ برای عرضه گوشی هوشمند تاشو بسیار جدی‌ست و شاید در آینده، طراحی متفاوت این محصولات باعث تغییر روند کلی ساخت اسمارت فون ها شوند.

1395-10-22

دیدگاهتان را بنویسید