گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ با باتری بزرگ‌تر به فروش می‌رسد

گوشی گلکسی نوت 9

گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ با باتری بزرگ‌تر به فروش می‌رسد

گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) به عنوان یکی از مورد انتظارترین پرچمداران سال، با باتری بزرگتر عرضه می‌شود. اما آیا تغییر ظرفیت باتری تنها ویژگی این موبایل خواهد بود؟

بعد از عرضه گوشی های سری گلکسی اس 9 با تغییرات حداقلی، از همین حالا بسیاری از ویژگی‌های گلکسی نوت 9 را می‌توان پیش‌بینی کرد. این اسمارت فون با صفحه نمایش Infinity Display 2.0 و قاب پشتی شیشه‌ای تولید خواهد شد. به علاوه، احتمالا امسال شاهد بهره‌گیری از اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش این موبایل خواهیم بود. مطابق با اطلاعات قبلی، تراشه اسنپدراگون 845 (اگزینوس 9810 برای بازار جهانی) با نسل دوم فناوری ساخت 10 نانومتری، مسئولیت مدیریت را بر عهده خواهد داشت و احتمالا نسخه پایه این گوشی هم با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود.

در رابطه با دوربین، ما امیدواریم این‌بار کره‌ای‌ها از دوربینی متفاوت از آن‌چه در گلکسی اس 9 پلاس به‌کار گرفته شده بود استفاده کنند. در نتیجه، تنها یک ویژگی در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد و آن، ظرفیت باتری گوشی گلکسی نوت 9 است.

افزایش 20 درصدی ظرفیت باتری گوشی گلکسی نوت 9

به تازگی یکی از منابع مورد اعتماد در توییتی جدید، از تجهیز پرچمدار بعدی سامسونگ به یک باتری 3 هزار و 850 میلی‌آمپر ساعتی خبر داده است. این در حالی‌ست که سال گذشته، گلکسی نوت 8 با باتری 3 هزار و 300 میلی‌آمپری روانه بازار شده بود.

به علاوه، این افشاگر مورد اعتماد، شایعات قبلی عرضه نوت 9 با اسکنر اثر انگشت داخل نمایشگر را نیز مجددا تایید کرده است. اما آیا نهایتا شاهد استفاده از این فناوری در پرچمدار آینده سامسونگ خواهیم بود؟

1397-01-08

دیدگاهتان را بنویسید