گوشی Lenovo K5 Note دارای یک مدل 4 گیگابایتی نیز خواهد بود

گوشی Lenovo K5 Note

گوشی Lenovo K5 Note دارای یک مدل 4 گیگابایتی نیز خواهد بود

گویا کمپانی لنوو قصد دارد تا یک نسخه‌ی 4 گیگابایت رم از گوشی Lenovo K5 Note را به‌ بازار عرضه کند. این خبر به‌واسطه‌ی توئیتی در شبکه‌های اجتماعی توسط یکی از شرکت‌های چینی تابعه هند در آخر هفته گذشته، اعلام شد.

گوشی Lenovo K5 Note در ژانویه 2016 راه‌اندازی شد. این دستگاه دارای یک نمایشگر لمسی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است. لنوو K5 Note از یک پردازنده هشت هسته‌ای Helio P10 مدیاتک با سرعت پردازش 1.8 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن جای خوش کرده و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدئویی، دوربینی 8 مگاپیکسلی دیده می‌شود.

گوشی Lenovo K5 Note با یک نسخه رم 4 گیگابایتی در هندوستان عرضه خواهد شد

لنوو کا 5 نوت مبتنی بر اندروید 5.1 لالی پاپ بوده و نیروی روشنایی آن از یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. این دستگاه با اندازه‌های 8.49 در 75.7 در 152.0 میلی‌متر، 152 گرم وزن دارد.

گوشی Lenovo K5 Note

2 گیگابایت و 16 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره‌سازی آن را تشکیل داده و این حافظه می‌تواند از طریق کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت ارتقا یابد؛ اما گویا این دستگاه قرار است که با یک به‌روزرسانی در مقدار رم همراه شود. نسخه 2 گیگابایتی اسمارت فون K5 Note در چین (تنها کشوری که این دستگاه در آن وجود دارد) با قیمت 165 دلار عرضه می‌شود.

اکنون لنوو در هند قصد دارد که یک نسخه 4 گیگابایت رم از این دستگاه را عرضه کند. مشخصات کلیدی و احتمالا طراحی آن اصالت خود را حفظ کرده و بی‌تغییر باقی خواهند ماند. Lenovo قیمت این دستگاه در بازار هند را اعلام نکرده؛ اما با توجه به جهشی که در مقدار رم آن صورت گرفته است، شاید کمی گران‌تر از نسخه قبلی باشد.

گوشی Lenovo K5 Note قرار بود در 20 جولای در هند راه‌اندازی شود؛ اما گویا زمان عرضه آن به 1 آگوست (11 مرداد ماه) موکول شده است.

دیدگاهتان را بنویسید