گوشی Vivo X7 و X7 Plus دهم تیر ماه رونمایی خواهند شد

گوشی Vivo X7 و X7 Plus دهم تیر ماه رونمایی خواهند شد

کمپانی ویوو در یکی تیزر تبلیغاتی نشان داد که گوشی Vivo X7 را تا چند روز آینده راه‌اندازی خواهد کرد. با اینکه این کمپانی تاریخ عرضه برای این دستگاه را مشخص نکرده؛ اما تائید کرده است که پرچم‌دار ویوو ایکس 7 در تاریخ 30 ژوئن (10 تیرماه) و در ساعت 19:30 در پکن پرده‌برداری خواهد شد. Vivo همچنین تائید کرد که قصد دارد در این رویداد از دستگاه دیگری به‌ نام Vivo X7 Plus نیز رونمایی کند.

به لطف خبرهایی که از قبل درباره‌ی گوشی Vivo X7 منتشر شده بود، اطلاعات زیادی درباره‌ی این گوشی در اختیار داریم. قدرت پردازشی این دستگاه از تراشه‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون 652 کوالکام تامین می‌شود. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل داده است.

با وجود دوربین 16 مگاپیکسلی در پنل جلویی گوشی Vivo X7، این دستگاه تبدیل به یک گوشی سلفی محور شده است. در کنار این دوربین 16 مگاپیکسلی یک فلش نور مهتابی قرار گرفته؛ اما جزئیات سنسور دوربین عقب آن هنوز مشخص نشده است. این گوشی همچنین در جلو دارای سنسور اثر انگشتی است که بر روی کلید اصلی آن تعبیه شده است.

کمپانی ویوو در یک تیزر تبلیغاتی نشان داد که گوشی Vivo X7 در دهم تیرماه معرفی خواهد شد

کمپانی Vivo تائید کرد که گوشی Vivo X7 Plus نیز در آن روز معرفی خواهد شد، با این حال تاکنون اطلاعاتی درباره‌ی این گوشی در دسترس نبوده است. با توجه به سوابق انتشار گوشی‌هایی که توسط این کمپانی معرفی شده و از آنجا که طراحی و ویژگی‌های اساسی آن شبیه به گوشی OPPO R9 و R9 Plus است. انتظار می‌رود که یک نمایشگر بزرگ‌تر، یک باتری با ظرفیت بیشتر و احتمالا تراشه‌ای قوی‌تر در داخل مدل پلاس استفاده شده باشد.

تا راه‌اندازی رسمی این دو گوشی جدید توسط کمپانی ویوو کمتر از 10 روز دیگر زمان باقی مانده است. پس مسلما جزئیات بیشتری در راه است. برای دریافت آنها با ما همراه باشید.

گوشی Vivo X7

دیدگاهتان را بنویسید