ابزارهای آنلاین مهندسی داده | مهندسی داده

ابزارهای آنلاین مهندسی داده

۱۳۹۴/۰۳/۲۹
ابزار و کتابخانه ها

نظر بدهید
207 مشاهده

یکی از گرایشات جهانی در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات، استفاده از سرویسهای آنلاین و خدمات پردازش ابری است . یکی از این حوزه ها ، ارائه خدمات پردازش و تحلیل داده به صورت آنلاین است .

اگر قبلاً با IPython کار کرده باشید، تا حدودی می توانید فضای کار را درک کنید. IPython یک محیط تحت وب برای اجرای برنامه های پایتون به شما می دهد که همزمان کدهای برنامه و خروجی و توضیحات لازم را یکجا در اختیار شما می گذارد . این مجموعه کدها و نتایج با نام کتابچه های IPython معروف هستند و امروزه بسیار رایج شده اند.

به عنوان یک مهندس داده معمولاً از پایتون یا R استفاده خواهید کرد که برای اجرای کدهای پایتون می توانید از سایت Wakari.io و برای اجرای کدهای R‌ می توانید از سایت Shinyapps.io استفاده کنید و بدون نیاز به نصب هیچ نرم افزار یا کتابخانه ای ، می توانید کدهای خود را ذخیره کرده ،‌اجرا نمایید و حتی آنرا با بقیه به اشتراک بگذارید .

یکی دیگر از سایتهایی که به طور خاص در حوزه مهندسی داده فعالیت دارد، سایت Sense.io است که همزمان از هر دو زبان پایتون و R‌ هم پشتیبانی می کند .

بنابراین توصیه می کنم برای شروع کار در حوزه مهندسی داده و اجرای کدهایی که در سایتهای مختلف یا کتابهای مربوطه می بینید از ابزارهای آنلاینی مشابه آنچه در بالا اشاره شد استفاده کنید که همیشه و در همه جا در دسترس باشد .


دیدگاهتان را بنویسید