پشتیبانی کاربران از روش های مختلفی صورت می گیرد که شاید رایج ترین ، راحت ترین و مورد استفاده ترین روش آن ارسال تیکت می باشد . ارسال تیکت بدین صورت می باشد که کاربران سوالات خود از پشتیبان و مسئول سایت پرسیده و با دریافت پاسخ از جانب آنها مشکلات خود را برطرف می کنند . در این مطلب قصد معرفی یک افزونه حرفه ای برای وردپرس را داریم که توسط آن قادر به راه اندازی سیستم پشتیبانی تیکتی کاربران خواهید بود . افزونه Email Ticket Support Plugin یک افزونه حرفه ای برای وردپرس می باشد که توسط آن می توانید پشتیبانی تیکتی کاربران را در سایت وردپرسی خود فراهم سازید . وجود یک کد میانبر در این افزونه به شما کمک می کند تا بتوانید فرم ارسال تیکت را در هر بخشی از سایت که بخواهید به نمایش درآورید و کاربران از آن استفاده کنند . قابلیت تعیین دپارتمان های مختلف ، قابلیت ایجاد خودکار شماره تیکت ، قابلیت ارسال پیام به صورت خودکار ، قابلیت تعیین وضعیت های مختلف و … از جمله ویژگی های این افزونه می باشد . در ادامه با ما و برخی از ویژگی های افزونه Email Ticket Support Plugin همراه باشید .
برخی از ویژگی های افزونه Email Ticket Support Plugin برای وردپرس :
- قابلیت ایجاد فرم درخواست پشتیبانی تیکتی
- قابلیت تعیین دپارتمان های مختلف پشتیبانی
- قابلیت ارسال پیام پاسخگویی به صورت خودکار
- قابلیت تعیین وضعیت بر خط پشتیبان
- قابلیت ایجاد خودکار شماره تیکت
- قابلیت ارسال ایمیل به کاربر
- و …
اگر به دنبال افزونه ای برای پشتیبانی کاربران سایت خود هستید ، پیشنهاد ما استفاده از افزونه Email Ticket Support Plugin می باشد .