نوفالو کردن لینک های خروجی در وردپرس

لینک های خروجی یک سایت به لینک هایی گفته می شود که از یک سایت به سایت دیگری لینک داده می شوند و کاربر با کلیک بر روی آنها وارد سایتی دیگر می شوند ؛ شاید جالب باشد بدانید برای سایت و رتبه ای که در موتور های جستجو بدست می آورند لینک دهی ها بسیار مهم هستند و یکی از فاکتور های مهم در الگوریتم های اخیر گوگل به حساب می آید . یکی از لینک هایی که باعث می شوند لینک دهی ها در رتبه بندی شما تاثیری نداشته باشند ، لینک دهی نوفالو ( Nofollow ) می باشد که برخی از سایت ها از آن استفاده می کنند . در این مطلب قصد معرفی افزونه ای را داریم که توسط آن قادر به نوفالو کردن لینک های داخلی و خارجی سایت خود خواهید بود . در ادامه با ما و آموزش نوفالو کردن لینک های خروجی همراه باشید .

نوفالو کردن لینک های خروجی در وردپرس

راه اول :‌ نوفالو کردن دستی لینک های خروجی

راه اول این است که با استفاده از کد HTML به راحتی لینک های خروجی سایت خود را نوفالو کنید ! این کار را باید برای تمامی لینک های خود انجام دهید که قطعا زمان بیشتری لازم خواهد بود . نمونه کد نوفالو کردن لینک به صورت زیر می باشد :

</p> <p style="text-align: justify">&lt;a href=&#8221;http://elmipedia.com&#8221; rel=&#8221;nofollow&#8221;&gt;علمی پدیا&lt;/a&gt;</p> <p style="text-align: justify">

راه دوم :‌ نوفالو کردن لینک های خروجی با افزونه title and nofollow for links :

افزونه title and nofollow for links یک افزونه حرفه ای برای وردپرس می باشد که توسط آن قادر به نوفالو کردن لینک های خروجی سایت خود خواهید بود . توسط این افزونه می توانید لینک های خروجی و همچنین عناون مطالب سایت خود را به صورت نوفالو لینک کنید که این امر در کیفیت سئوی سایت شما تاثیری نداشته باشد . با نصف و فعال سازی این افزونه در هنگام لینک دهی به یک کلمه ، بخش جدیدی به نام Add rel=”nofollow” to link به تنظیمات اضافه خواهد شد که توسط آن قادر به نوفالو کردن لینک های خروجی خود خواهید بود . در پایان این مطلب می توانید این افزونه کاربردی را دانلود کنید .

دانلود افزونه title and nofollow for links ورژن ۱٫۰۱ برای وردپرس با لینک مستقیم

دیدگاهتان را بنویسید