نسخه شفاف ریزر فون 2 به زودی معرفی می‌شود

نسخه شفاف ریزر فون 2 به زودی عرضه می‌شود

نسخه شفاف ریزر فون 2 به زودی معرفی می‌شود

نسخه شفاف ریزر فون 2 (Razer Phone 2) به زودی معرفی خواهد شد. ریزر فون ۲ ، دومین نسل گوشی گیمینگ شرکت ریزر بوده که به تازگی معرفی شده است.

چند روز پیش کمپانی ریزر از دومین نسل گوشی گیمینگ خود با نام ریزر فون 2 پرده برداشت. آن از به‌روزرسانی‌های بسیار خوبی نسبت به نسخه‌ی پیشین بهره می‌برد، در حالی که از نظر قیمتی آن‌ها یکسان هستند. ریزر یک لوگوی کروما رنگی را نیز در قاب پشتی گوشی جدید خود جای داده است که این لوگو می‌تواند نورهایی با رنگ‌های مختلف را منتشر کند. در حال حاضر این گوشی در دو رنگ مختلف عرضه می‌شود، اما گفته می‌شود به زودی نسخه شفاف ریزر فون 2 نیز معرفی خواهد شد.

طراحی ریزر در یک ماژول شفاف می‌تواند بسیار زیبا و جذاب شود و قطعات داخلی گوشی را به خوبی به نمایش بگذارد. البته این چیز جدیدی نیست، شیائومی (با گوشی Mi 8 EE) و اچ تی سی (با گوشی +U12) پیشتر دیوایس‌هایی با قاب پشتی شفاف را عرضه کرده‌اند. از آن پس دیگر کمپانی‌ها نیز به عرضه گوشی هایی با قاب پشتی شفاف علاقه‌مند شده‌اند و حالا نوبت به شرکت ریزر رسیده است که چنین محصولی را ارائه کند.

نسخه شفاف ریزر فون 2 به کاربران یک نمایش فوق العاده به داخل گوشی همراه با نور ال ای دی رنگی را می‌دهد. ما امیدواریم که این نسخه بتواند دقیقا آنچیزی باشد که گیمرها بدان علاقه‌مند هستند. در حال حاضر اطلاعات زیادی از زمان عرضه و قیمت نسخه شفاف ریزر فون 2 وجود ندارد. واضح نیست آیا در داخل تغییراتی در این نسخه صورت خواهد گرفت یا خیر و آیا این گوشی کاملا شفاف است یا تنها قاب پشتی آن به صورت شفاف طراحی می‌شود؟ ما باید منتظر بمانیم تا در آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی به دست آوریم.

مشخصات فنی نسخه شفاف ریزر فون 2

به نظر می‌رسد از نظر مشخصات فنی این گوشی بی‌تغییر باشد. این به معنای حضور تراشه‌ی اسنپدراگون 845 همراه 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64/128 گیگابایت است. کاربران می‌توانند با استفاده از یک کارت میکرو اس دی، ظرفیت ذخیره سازی گوشی خود را تا 1 ترابایت نیز ارتقا ببخشند. در راس بخش نرم افزاری این گوشی اندروید 8.1 اوریو قرار دارد و از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی لازم را دریافت می‌کند. ریزر از یک نمایشگر 5.72 اینچی IGZO LCD ساخت شرکت شارپ با وضوح 2560×1440 پیکسلی بر روی این گوشی استفاده کرده است. در بخش ارتباطی نیز این گوشی با یک دک 24 بیتی USB-C، بلوتوث، وای فای، جی پی اس و غیره غنی به نظر می‌رسد.

1397-07-22

دیدگاهتان را بنویسید