اندروید مسیجز وب در اختیار همه کاربران قرار گرفت

اندروید مسیجز وب

اندروید مسیجز وب در اختیار همه کاربران قرار گرفت

اندروید مسیجز وب هم‌اکنون برای تمامی کاربران قابل استفاده است. با استفاده از Android Messages می‌توان بر روی سیستم کامپیوتری اقدام به ارسال و دریافت پیامک کرد که قابلیت کاملا جدیدی محسوب می‌شود.

گوگل مدتی پیش وعده داد امکان استفاده از اندروید مسیجز وب را برای همه کاربران فراهم خواهد کرد، اما تا چندی پیش این امکان تنها برای کاربرانی که در گوشی هوشمندشان از آخرین نسخه اپلیکیشن موبایل این برنامه استفاده می‌کردند وجود داشت. اما اکنون کاربران بیشتری، حتی آن‌هایی که اپلیکیشن موبایل آن‌ها به روز نیست، می‌توانند از اندروید مسیجز وب استفاده کنند.

ارسال پیامک با اندروید مسیجز وب

پیام‌رسان‌های تحت اینترنت مدت‌ها است توسط کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند. تعداد قابل توجهی از آن‌ها دارای نسخه دسکتاپ و همچنین وب هستند، به همین دلیل کاربر همیشه می‌تواند علاوه بر گوشی هوشمند، حین نشستن پشت دسکتاپ و یا لپ تاپ نیز اقدام به ارسال پیام کند. اما تا پیش از معرفی اندروید مسیجز وب همچنان برای ارسال پیامک مجبور به استفاده از گوشی بودیم.

اگر نحوه استفاده از اندروید مسیجز به منظور ارسال پیامک با کامپیوتر را نمی‌دانید، این کار را در یکی از مطالب پیشین آموزش داده‌ایم. روش انجام کار شبیه به زمانی است که تلاش می‌کنید نسخه وب واتس اپ را به نسخه موبایل آن متصل کنید.

1397-04-06

دیدگاهتان را بنویسید