تاریخ معرفی آنر 9 با لو رفتن دعوتنامه رسمی آن مشخص شد

تاریخ معرفی آنر 9

تاریخ معرفی آنر 9 با لو رفتن دعوتنامه رسمی آن مشخص شد

اخیرا رولاند کوانت (Roland Quandt)، تاریخ معرفی آنر 9 (Honor 9) را با انتشار دعوتنامه رسمی آن از طریق توییتر لو داده است.

اگرچه در تصویر لو رفته نام گوشی آنر 9 ذکر نشده است، اما با توجه به محل برگزاری این مراسم و استفاده از جملات مختلف، احتمالا یک پرچمدار جدید توسط چینی‌ها در تاریخ 27 ژوئن (6 تیر) معرفی خواهد شد. همچنین استفاده از عبارت “The light catcher” به معنی «شکارچی نور»، ما را به تجهیز این گوشی به سیستم دوربین دوگانه مشکوک می‌کند. متاسفانه کوانت اطلاعات بیشتری در رابطه با گوشی جدید آنر را در اختیارمان قرار نداده است. با این حال شایعات قبلی از احتمال تجهیز این دیوایس به دو سنسور 20 و 12 مگاپیکسلی در بخش پشتی خبر دارند؛ درست مشابه سیستمی که پیشتر در پرچمداران هواوی شاهد استفاده از آنها بوده‌ایم.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی گوشی موبایل آنر 9 نیز می‌توان به تراشه کایرین 960، چهار یا شش گیگابایت حافظه رم و رابط کاربری EMUI 5 بر پایه اندروید نوقا اشاره کرد.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

1396-02-27

دیدگاهتان را بنویسید