مانیتورهای 4K HDR ال جی در نمایشگاه CES 2017 معرفی خواهند شد

مانیتورهای 4K HDR ال جی

ال جی با معرفی مانیتورهای 4K HDR خود، نمایشگاه CES 2017 را برای گیمرها جذاب خواهد کرد

ظاهرا قرار است در نمایشگاه سی ای اس سال آینده میلادی شاهد رونمایی از مانیتورهای 4K HDR ال جی باشیم. این کمپانی در نظر دارد در بزرگترین رویداد تکنولوژی سال، از مانیتور 34 اینچی اولترا واید مجهز به کروم کست خود با نام کامل 34UM79M و همراه آن یک مانیتور  اولترا اچ دی 4K دیگر به نام 32UD99 رونمایی کند.

به نقل از ال جی، دسترسی پذیری به محتوای HDR روز به روز در حال گسترش است و  اینک محدوده وسیعی از بازی‌ها و فیلم‌ها را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. کیفیت تصویر افزایش یافته توسط تکنولوژی HDR حتی توسط بینندگان عادی تلویزیون نیز قابل تشخیص است تا تولیدکنندگان را به تولید انبوه دستگاه‌هایی مجهز به آن و همچنین همه گیر کردن HDR، امیدوار سازد. مانیتورهای سازگار با اچ دی آر می‌توانند توسط افراد خلاق، حرفه‌ای‌ها، گیمرها و هر کسی که قصد لذت بردن از تصاویر با کیفیت را دارد، مورد استفاده قرار گیرند.

مانیتور 34UM79M، یک مانیتور  34 اینچی با نسبت ابعاد 21:9 و +UltraWide Mobile است که به استریم بی حد و مرز فیلم‌ها، موسیقی‌ها، بازی‌ها و دیگر محتوای گوگل کست متعهد است. مانیتور جدید ال جی همچنین به کاربران اجازه خواهد داد تا به طور همزمان آن را بین کامپیوتر و دستگاه‌های تلفن هوشمند به اشتراک گذاشته و هر دو از طریق یک صفحه کلید و ماوس مورد استفاده قرار گیرند.

مانیتورهای 4K HDR ال جی

مانیتورهای 4K HDR ال جی علاوه بر قابلیت اچ دی آر، از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ی صوتی نیز برخوردارند

در همین حال، یکی دیگر از مانیتورهای 4G HDR ال جی، مدل 32 اینچی 32UD99 خواهد بود که ارائه‌کننده وضوح اولترا اچ دی یا 3840×2160 پیکسل بوده و از قابلیت‌های HDR10 و همچنین “True Color Pro” پشتیبانی می‌کند تا به کاربران اطمینان دهد، هیچ خبری از تولید رنگ‌های بی‌دقت نخواهد بود. این مانیتور همچنین مجهز به بلندگوهای داخلی است. این بلندگوها از تکنولوژی باس بسیار غنی ال جی بهره می‌برند که تجربیات صوتی قدرتمندی را ارائه می‌کند.

“Brian Kwon” مدیر بخش لوازم سرگرمی خانگی شرکت ال جی می‌گوید:

از نمایشگرهای وضوح بالا سازگار با تکنولوژی HDR تا مانیتورهای اولترا واید بهینه شده برای چند وظیفگی و بازی، ال جی به ارائه نوآورانه‌ترین مانیتورهای موجود در بازار متعهد است.

گفتنی‌ست، نمایشگاه CES 2017 قرار است از تاریخ 16 الی 19 دی ماه 1395 در لاس وگاس برگزار شود. از مانیتورهای 4K HDR ال جی می‌توان به عنوان مهم‌ترین لوازم قابل معرفی توسط این غول کره‌ای اشاره کرد.

1395-09-24

دیدگاهتان را بنویسید