آخرین آمارها از میزان مشارکت کاربران در فراخوان گلکسی نوت 7

فراخوان گلکسی نوت 7

آخرین آمارها از میزان مشارکت کاربران در فراخوان گلکسی نوت 7 منتشر شد

هر چند سامسونگ هر چه در چنته داشت در شماره 7 سری نوت پیاده کرد، اما این تلاش‌ها هرگز راه به جایی نبرد. این پروژه نه تنها سودی برای این غول کره‌ای در بر نداشت، بلکه ضررهای فراوانی را هم از نظر مالی و هم از نظر حیثیتی به آن وارد کرد. تقریبا حدود سه ماه از زمانی که سامسونگ فراخوانی پرچمدار سری نوت و توقف خط تولید آن را اعلام کرد می‌گذرد و کاربران مالک این گوشی دائما به خاموش کردن گوشی و در پیش گرفتن یکی از برنامه‌های تعویض هشدار داده می‌شوند. به نظر می‌رسد هنوز درصد قابل توجهی به فراخوان گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) توجه نکرده و مشکل این گوشی را تنها یک شوخی فرض کرده‌اند.

چند نفر در فراخوان گلکسی نوت 7 شرکت کرده‌اند؟

سامسونگ برنامه‌های مختلفی را برای کاربران پرچمدار بد‌شانس خود اعلام کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به تعویض گوشی با یک دستگاه گلکسی اس 7 (Galaxy S7) یا گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 edge) و یا منتظر ماندن برای دریافت پرچمدار بعدی سری S اشاره کرد. سامسونگ امروز اعلام کرده که حدود 2.7 میلیون دستگاه به شرکت بازگشته‌اند که همچنان نشان از عدم حضور 100 درصدی در فراخوان گلکسی نوت 7 دارد، چرا که به طور کلی حدود 3 میلیون دستگاه در بازارهای جهانی توزیع شده‌اند.

فراخوان گلکسی نوت 7نکته بسیار جالب این است که میزان حضور کاربران در فراخوان گلکسی نوت 7 در قاره اروپا و آمریکا حدود 90 درصد ارزیابی شده است، اما این رقم برای کاربران خود کشور کره جنوبی به 80 درصد کاهش پیدا می‌کند! از قرار معلوم ارائه آپدیت‌هایی برای جلوگیری از شارژ شدن باتری بیش از 60 درصد و همچنین نمایش دائمی یک اخطار بر روی صفحه، کاربران را به شرکت در فراخوان گلکسی نوت 7 وادار نکرده و باید دستورالعمل‌های شدیدتری توسط سامسونگ اتخاذ شوند. به عنوان نمونه از هفته آینده یک به‌روز‌رسانی برای کاربران اروپایی، سقف میزان شارژ شدن را باز هم کاهش می‌دهد تا گوشی بیش از 30 درصد شارژ نشود. آپدیت نهایی این گوشی به عنوان تیر آخر هفته آینده در آمریکا منتشر خواهد شد که امکان شارژ شدن را به طور کل از گوشی سلب می‌کند.

هنوز برنامه‌ای برای کاربران کره‌ای در نظر گرفته نشده است، اما اگر تا چند هفته آینده درصد شرکت هم‌وطنان سامسونگ در فراخوان گلکسی نوت 7 افزایش پیدا نکند، این کمپانی آنها را نیز به پس دادن گوشی مجبور خواهد کرد. مشخص نیست که این دسته از کاربران چه چیزی در سر داشته و چرا با سلامت خود و اطرافیانشان بازی می‌کنند!

1395-09-22

دیدگاهتان را بنویسید